טרגדיה בגדרה

המורה הנערץ נדרס למוות לעיני בנו בן ה-10

המורה הגיע יחד עם בנו לבית הספר ממנו היו אמורים לצאת לפעילות ביער בן שמן אך נפגע מרכב חולף ונהרג לעיני בנו ותלמידים רבים מבית הספר שנכחו במקום (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: צילום מבצעי מד"א)

מורה בבית ספר בגדרה נדרס הבוקר (רביעי) למוות לעיני בנו בן ה-10 בדרכו למוסד שבו לימד. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של המורה שנפגע קשות. נהגת הרכב הפוגע עוכבה לחקירה.

חקירה ראשונית העלתה כי המורה החנה את רכבו וכשיצא נדרס על ידי הנהגת שנסעה במקום. לדברי עדי ראייה, "כתוצאה מהפגיעה הוא הועף למרחק של 20 מטרים".

הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 במרחב איילון של מד"א בשעה 8:04. אסף נחמן, פרמדיק מד"א, סיפר: "במרכז הכביש שכבר גבר מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה לאחר שנפגע מרכב חולף. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד".

דוד מאושר חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בהולך רגל שסבל מפגיעה קשה בראשו ובגפיו וללא הכרה. יחד עם חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו, אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת התאונה. נהגת הרכב שמעורב בתאונה טופלה בזירה במצב קל".

המורה שלדברי מכריו, היה נערץ על תלמידיו, היה אמור לצאת עם תלמידים מבית הספר לפעילות ביער בן שמן, ולכן תכנן לצרף גם את בנו לנסיעה. בעקבות הטרגדיה בוטלה כמובן הפעילות.

עשרות תלמידים ומורים היו עדים גם הם לתאונה המחרידה. עובדים סוציאליים ופסיכולוגים הגיעו לבית הספר על מנת לשוחח עם התלמידים והצוות החינוכי. במקביל, בבית הספר כבר הוקמה פינת הנצחה מאולתרת למורה ויום הלימודים הסתיים מוקדם יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר