בצל מאבקי הדת

יונה יהב ויחיאל לסרי מתרסקים בתמיכה המקומית

שני ראשי העיר שכיכבו במאבק מול הקהילה החרדית בעירם מתרסקים בסקרי הבחירות המונציפאליות, יחיאל לסרי עומד על 28% תמיכה ואילו יונה יהב עומד על 24% בלבד (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הבחירות המקומיות: שבעה חודשים לבחירות, וראשי הערים הגדולות המעורבות הנמצאים כל העת בקרב על תדמיתם בשל הרגישות והקושי בניהול עיר מעורבת זוכים לתמיכה נמוכה, על פי סקר שפורסם מוקדם יותר באתר 'וואלה'.

המדובר הוא בסקר של מכון המחקר "סי. איי. מידע שיווקי" בראשות המנכ"ל נועם רז שבדק בערים הגדולות כמה אחוזים רוצים כי ראש העיר ימשיך בתפקידו.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שעדיין לא החליט אם ימשיך לקדנציה נוספת בעיריית ירושלים או שימשיך את דרכו הפוליטית בליכוד זוכה באופן יחסי ליתר ראשי ערים לאחוזים גבוהים. על פי הסקר ברקת מקבל 43% תמיכה מתושבים שהביעו רצון שימשיך בתפקידו, 31% ענו כי לא ירצו שימשיך בתפקידו, ו-26% עדיין לא החליטו.

ביום חמישי הבא צפויה להתכנס מועצת עיריית ירושלים לאשר את התקציב השנתי. כפי שהבטיח ברקת לאחר שיעבור התקציב יצא לחופשה עם רעייתו ולאחר מכן יחליט על המשך דרכו הפוליטית. הערכות הן כי את דרכו הפוליטית ייעשה בליכוד.

גם העיר פתח תקווה סובלת ממאבקים דתיים לצד הסתה מתמשכת נגד הנציגות החרדית. ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן עם אחוזים נמוכים באופן יחסי, התמיכה בו עומדת על 36%. מנגד, 35% ענו כי אינם תומכים בברוורמן, ו-30% נוספים אמרו כי אינם יודעים.

עם אחוזי תמיכה נמוכים במיוחד בשל מאבק השבת נמצא ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי עם-28%. 54% ענו כי הם מתנגדים לכהונה נוספת ו-17% אינם יודעים.

העיר חיפה עלתה לאחרונה לכותרות פעמים רבות בשל המאבק החרדי מול יונה יהב. מלבד זאת מתמודד יונה יהב עם ביקורת של פעילים סביבתיים בשל המפעלים המזהמים הממוקמים בחיפה. בשל כך התמיכה בו עומדת על 24% בלבד. 55% הביעו כי הם מתנגדים להמשך כהונתו ו-28% השיבו כי הם עדיין לא יודעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר