"שהנושא לא יירד מהכותרות"

המשטרה רוצה עוד חקירה. נתניהו: "הפתעה! עוד הדלפה"

אגף החקירות והמודיעין של המשטרה מבקש לקיים חקירה נוספת של ראש הממשלה בנימין נתניהו - עוד לפני חג הפסח. רה"מ נתניהו הגיב: "איזו הפתעה! עוד הדלפה מהחקירה לתקשורת" (חדשות)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

אגף החקירות והמודיעין של המשטרה מבקש לקיים חקירה נוספת של ראש הממשלה בנימין נתניהו - עוד לפני חג הפסח. בחקירה, צפויים החוקרים לעמת את ראש הממשלה עם ממצאים ראשוניים שעולים מעדותו של עד המדינה ניר חפץ. על פי הדיווח בחברת החדשות, במשטרה עשויים לזמן לחקירה גם את רעיית ראש הממשלה שרה, ובנו יאיר.

ראש הממשלה נתניהו הגיב בציניות לדיווח, ומטעמו נמסר: "איזו הפתעה! פחות מיממה אחרי שראש הממשלה נתניהו פתר בהצלחה את המשבר הקואליציוני, מתפרסמת בתקשורת עוד הדלפה מהחקירות, כדי לוודא שהנושא לא ירד מהכותרות אפילו יממה אחת".

עד המדינה ניר חפץ, סיים אמש (שלישי) את מעצר הבית שלו אולם עדותו בפרשות השונות נמשכת וצפוייה לארוך עוד תקופה. בין השאר, חפץ מוסר בעדותו פרטים על מעורבותו של נתניהו בפרשות 1,000, 2,000 ו-3,000.

על פי הדיווח בחברת החדשות, במשטרה בוחנים את האפשרות לקיים עימות בין חפץ ושרה נתניהו. עם זאת, לא צפוי עימות שכזה בין חפץ לראש הממשלה, זאת מאחר ובמשטרה מאמינים שעימות מועיל רק במקרה שהחשוד עשוי להישבר ולהודות בחשדות, מה שככל הנראה לא יקרה בעימות בין חפץ וראש הממשלה.

גורם במערכת אכיפת החוק אמר לחברת החדשות כי בתיק 4,000 (פרשת וואלה-בזק) לא הושגה עדיין "ראיית זהב". על פי הדיווח: "קיים חוסר איזון בין מה שראש הממשלה עשה, לכאורה, עבור שאול אלוביץ' לעומת מה שביקש וקיבל לכאורה בתמורה. להגיע לבית המשפט בטענה כי השוחד שהתקבל הוא סיקור אוהד הוא דבר שאין לו תקדים משפטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר