שבר את השיא

אישור התקציב: ההישג האישי של ח"כ משה גפני

לצד הסיפוק באישור תקציב 2019, ח"כ משה גפני, רושם לעצמו הישג אישי - זהו התקציב התשיעי שהוא מעביר, ובכך הפך ליו"ר ועדת הכספים שהעביר הכי הרבה תקציבי מדינה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גפני, הבוקר (באדיבות המצלם)

מליאת הכנסת אישרה הלילה (חמישי) את תקציב המדינה לשנת 2019 ברוב של 62 תומכים מול 54 מתנגדים, כאשר שניים עמדו מאחורי הנעת התקציב - שר האוצר משה כחלון ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.

אלא שמתברר כי מלבד הסיפוק בהעברת התקציב, לאחר הדיונים הארוכים והממושכים בוועדת הכספים, רושם לעצמו גפני הישג אישי נוסף - זהו התקציב התשיעי שהוא מעביר כיו"ר ועדת הכספים, ובכך הפך ליו"ר ועדת הכספים שהעביר הכי הרבה תקציבי מדינה.

גפני עם אישור התקציב בוועדה, ביום שלישי

בתפקידו כיו"ר ועדת הכספים העביר גפני את תקציב 2009-2010, תקציב 2011-2012. תקציב 2015-2016, תקציב 2017-2018 ותקציב 2019.

לשם השוואה, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, שכיהן גם הוא מספר שנים כיו"ר ועדת הכספים, העביר שמונה תקציבי מדינה.

במהלך הדיון במליאה על התקציב, אמר ח"כ גפני כי "התקציב הזה הוא תקציב שבפעם הראשונה שאני מכיר הוא תקציב שאין בו גזירות. הוא תקציב שבסופו של דבר יש בו דברים מאוד חיוביים, התקציב הזה הוא תקציב שמעלה מאוד את תקציב הבריאות; הוא מעלה את תקציב החינוך, הוא מעלה את תקציב הביטחון, הוא מעלה את תקציב הרווחה, הוא מעלה תקציבים בסדרי גודל חסרי תקדים, הוא מוריד מסים.

"הקדמת המועד של 2019 לעכשיו זה באמת החלטה שהיא קשה, מכיוון שקשה לראות את יעד הגירעון, קשה לראות את תחזית הצמיחה, אבל הרווח בעניין הזה הוא רווח שכדאי בסופו של דבר להקדים את התקציב ולאשר אותו עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר