"בצבא יש שוויון בנטל? שקר!"

הרב דניאל זר על העיתונאים המסיתים: "תיעלמו מהעולם"

הגאון רבי דניאל זר הסביר בשיעורו השבועי מדוע בצה"ל אין שוויון בנטל ותקף את לפיד והפוליטיקאים המסיתים נגד בחורי הישיבות • על התקשורת: "תיעלמו מן העולם, רווח והצלה יבוא לישיבות" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרב דניאל זר (באדיבות המצלם)

בצל סערת חוק הגיוס שעוררה שוב הסתה חילונית נגד המגזר החרדי, יוצא הגאון רבי דניאל זר, ראש מוסדות 'אור דוד' בבני ברק, למתקפה חריפה בשיעורו השבועי נגד הפוליטיקאים המסיתים ונגד התקשורת והעיתונאים להם הוא איחל: "תיעלמו מן העולם".

את דבריו פתח הגר"ד זר בדברי שבח לבחורי הישיבות ובמתקפה נגד המפלגות שחושבות לגדול במנדטים על חשבון ההסתה נגד בחורי הישיבות: "כולם - כל המפלגות מדברות פוליטיקה, לא מעניין אותם הגיוס. הם רמאים על חשבון העם, מסכנים את העם כדי לקבל כיסא. שקרנים רמאים! בורא עולם לא יעזוב את הישיבות".

הרב זר המשיך ותקף את יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד: "אם נושא הגיוס היה בזמן שלפיד היה בממשלה עם נתניהו, מי היה עוצר את הגזירה? בלי חרדים אין ממשלה! בורא עולם לא ייתן שיסגרו מקומות תורה, ואוי ואבוי אם זה היה קורה. אנחנו בסכנה".

"שימו לב: אומרים לנו 'שוויון בנטל'. בצבא יש שוויון בנטל? שקר הכי גדול שיכול להיות", המשיך הרב זר, "מכל הצבא רק 10% הם קרביים, יש פקידים, טבחים ונהגים. למה שילחם על הדם שלו בקרבי ואתה תהיה נהג או פקיד? איפה השוויון בנטל? יש נהגים, יש טבחים ויש בחורים שלומדים תורה, הם השומרים הכי גדולים".

הרב זר המשיך בדבריו: "בחורי ישיבות משתמטים? הרי זה שקר. 40% מהציבור הכללי בכלל לא מתגייסים, רק 7% מהם בחורי ישיבות. על אותם 33% חילונים שלא מתגייסים אף אחד לא מדבר, אף אחד לא צועק, אף אחד לא משתולל".

"התקשורת מחדירה בנו שנאה לתורה ולחרדים", תקף הרב זר, "יש שתי חסידויות בארץ, ענקיות, לומדים בישיבות, מתחתנים והולכים לעבוד, עשרות אלפים, מישהו יודע את זה? העיתונאים שונאי תורה, אוכלי שרצים, שקצים ורמשים, מחללי שבת, התקשורת לא אובייקטיבית, הם שונאי תורה, הם בדיחה! רווח והצלה יבוא לעולם הישיבות מבורא עולם ואתם תיעלמו מן העולם. לא יעזור להם כלום! כל אלה בטלוויזיה, כל העיתונאים תדעו לכם רווח והצלה יבוא לישיבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר