המהפך הושלם: יו"ר חדש לכפר חב"ד

יו"ר חדש לוועד כפר חב"ד: לאחר שהיו"ר הקודם שמעון רבינוביץ' - שהיה במתיחות מול המרא דאתרא הגאון רבי מאיר אשכנזי - הודח ביום חמישי, נבחר יו"ר חדש המקורב לרב (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
היו"R הנבחר עם המרא דאתרא ויו"ר המועצה ( באדיבות המצלם )

המהפך בכפר חב"ד הושלם: הערב (מוצאי השבת) נבחר יו"ר חדש לוועד הכפר, לאחר שהיו"ר הקודם שמעון רבינוביץ' - שהיה במתיחות מול המרא דאתרא הגאון רבי מאיר אשכנזי - הודח ביום חמישי, בבחירות הנערכות אחת לשנתיים בכפר.

בבחירות שנערכו ביום חמישי האחרון בחרו מאות בעלי זכות בחירה בכפר חב"ד את שבעת חברי הוועד החדשים. שבעת החברים נחשבים לנאמני המרא דאתרא הרב אשכנזי.

הערב בחרו ששת החברים החדשים את היו"ר החדש נחמן רייכמן שקיבל את מירב הקולות בבחירות האחרונות. היו"ר הנבחר נפגש עם רב הכפר וראש המועצה.

עם סיום ספירת הקולות בבחירות לוועד הכפר הוכיחו מרבית תושבי הכפר את נאמנותם למרא דאתרא ובחרו ברשימה חדשה ומגוונת: נחמן רייכמן זכה במקום הראשון עם 547 קולות, במקום השני: יעקב קעניג עם 462 קולות, במקום השלישי: זמי ליפסקר עם 438 קולות, במקום הרביעי: שניאור מיכאלשוילי עם 421 קולות, במקום החמישי: ידידיה חסין עם 406 קולות, במקום השישי: יצחק אמיתי עם 404 קולות ובמקום השביעי: ישראל ירט עם 381 קולות.

(צילום: מוקד חב"ד)

במהלך השנים האחרונות מאז מונה הרב אשכנזי לכהן כרב הכפר תחת אביו, ידע הרב מלחמות של ממש מול ראשי הוועד הנמנים על המשפחות הוותיקות השולטות בכפר.

כעת, אומרים בכירים בכפר חב"ד ל'כיכר השבת' כי הבחירות האחרונות מבחינת הרב הם היו בגדר להיות או לחדול: "הרב אשכנזי יצא לקרב חייו, מאות בתי אב שיצאו להצביע הראו את נאמנותם לרב".

(צילום: מוקד חב"ד)
(צילום: מוקד חב"ד)
(צילום: מוקד חב"ד)
(צילום: מוקד חב"ד)
(צילום: מוקד חב"ד)
(צילום: מוקד חב"ד)
(צילום: מוקד חב"ד)
(צילום: מוקד חב"ד)
(צילום: מוקד חב"ד)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר