בתגובה למטענים

צה"ל תקף מטרת טרור של החמאס בעזה

חיל האוויר תקף הלילה (ראשון) מטרת טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לאירועי הנחת ופיצוץ מטעני החבלה באזור הגדר - האחרון שבהם בשבת קודש (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חיל האוויר תקף הלילה (ראשון) מטרת טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לאירועי הנחת מטעני החבלה באזור הגדר בתקופה האחרונה.

הפלסטינים דיווחו לאחר חצות הלילה על תקיפה של צה"ל ברצועה. לפי הדיווחים, צה"ל הפציץ אדמות חקלאיות מזאחית לשכונת זיתון בעזה ושני מוצבים של החמאס.

מאורח יותר עדכן דובר צה"ל כי צה"ל תקף "באמצעות מטוסי קרב מטרת טרור של ארגון הטרור חמאס במרכז רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לאירועי הנחת מטעני החבלה באזור גדר המערכת".

עוד נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול על מנת לאפשר ביטחון לאזרחי ישראל בכל האמצעים העומדים לרשותו. ארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה".

במהלך שבת קודש התפוצץ מטען חבלה בחלקו הצפוני של הגבול, לא היו נפגעים. ביום חמישי התפוצצו באותו מרחב שני מטעני חבלה, גם במקרה זה לא היו נפגעים.

לאחר פיצוץ המטען אתמול ירה צה"ל פגזי טנק לעבר יעד, מזרחית לסג'עייה. מצה"ל נמסר כי "מטען חבלה התפוצץ ליד גדר המערכת בצפון רצועת עזה. לא היו כוחות באזור האירוע בזמן הפיצוץ. אין נזק ואין נפגעים לכוחותינו". עוד הוסיפו, כי בתגובה השמיד צה"ל באמצעות ירי טנק עמדת תצפית השייכת לחמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר