החשוד נעצר

ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד הותקף במהלך אזכרה

ראש עיריית טבריה, יוסי בן דוד, הותקף עם בקבוק פלסטיק על ידי תושב העיר בעת שהשתתף באזכרה שנערכה בעיר. המשטרה עצרה את החשוד בתקיפה בבית החולים (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בניסן תשע"ח | 18.03.18
ראש העיר יוסי בן דוד (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

ראש עיריית טבריה, יוסי בן דוד, הותקף אמש (מוצאי שבת) על ידי אחד התושבים בעת שהשתתף באזכרה שנערכה בעיר.

מפרטים ראשונים עולה כי במהלך ניחום האבלים והאזכרה, תושב העיר בן 57, השליך בקבוק פלסטיק לעבר ראש העיר ופגע בכתפו.

ראש העיר התפנה לבדיקות בבית החולים והמשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשוד.

מעיריית טבריה נמסר כי "עיריית טבריה מוקיעה ומגנה בתוקף ובשאט נפש את האלימות הקשה שננקטה כנגד ראש העיר טבריה מר יוסי בן דוד, עת הותקף פיזית ע"י אחד מתושבי העיר בעיצומה של אזכרה שנערכה במוצ"ש בעיר טבריה.

"אין ספק שאלימות קשה זו הינה פרי ביאושים של ההסתה המתמשכת ברשתות החברתיות, הסתה שיוצרת לצערנו תשתית נרחבת וכר לאלימות מתמשכת הן בפן המילולי והן בפן הפיזי כנגד ראש העיר. למקום הגיעה ניידת משטרה, ראש העיר פונה לקבלת טיפול רפואי וכנגד התוקף תוגש תלונה בגין תקיפה ואלימות".

מהמשטרה נמסר כי "אתמול בשעות הערב הותקף בכיר בעיריית טבריה בזמן שהגיע לניחום אבלים בבית בעיר. מבירור נסיבות הארוע עולה כי במהלך ניחום אבלים בבית משפחה בעיר השליך חשוד (57 טבריה) בקבוק פלסטיק לעבר הבכיר שנפגע בכתפו והתפנה לבדיקות בבית החולים".

במקביל, התקבלה לפנות בוקר קריאה במוקד 100 על שריפת דלת הכניסה לחנות כלי כתיבה ברחוב יהודה הלוי בעיר טבריה. בהמשך התקבלה קריאה על שריפה של רכב ברחוב גוש עציון בעיר טבריה.

שוטרי משטרת ישראל יחד עם כבאות והצלה הוזנקו למקום. השוטרים אספו ממצאים ופתחו בחקירה ממנה עלה כי ככל הנראה מדובר בהצתה - הרכב ובית העסק שייכים לאותה משפחה.

כעבור מספר שעות, התקבל דיווח על ניסיון הצתה של דלת עירית טבריה. אין נפגעים אך נגרם נזק.

במקביל איתרו השוטרים את החשוד בתקיפת ראש העיר בחדר המיון של בית החולים פוריה.

החשוד בן 58 תושב העיר טבריה נעצר בגין חשד לתקיפת ראש העיר ונבדק גם החשד כי הוא האחראי לכל ההצתות שבוצעו לפנות בוקר בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר