רגע לפני

הצינון של נתניהו ביטל את טקס חתימת הסכם הגג באלעד

טקס חתימת הסכם הגג באלעד שתוכנן להתקיים היום (ראשון) נדחה למועד אחר זאת עקב הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי לא ישתתף בטקס עקב הצינון שתקף אותו (חדשות)

אלעד (צילום: פלאש 90)

אירוע חתימת הסכם הגג בעיר אלעד שתוכנן להתקיים היום (ראשון) נדחה למועד אחר שייקבע לאחר תיאום עם כלל הגורמים, זאת עקב הצינון שתקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ראש הממשלה נתניהו הודיע אמש, שעות ספורות לפני הטקס, כי לא ישתתף בחתימת הסכם הגג באלעד וראש העיר ישראל פרוש מיהר לבטל את הטקס, למרות ההכנות הרבות.

מדובר על הסכם גג שבשלב ראשון שלו ישווקו כ-6,000 יחידות דיור שייבנו בתוך תחומי הקו הכחול של העיר אלעד, בעיקר בצפונה, וכן בשטח 'כפר ויקטוריה' בדרומה. כמו כן נכללת בהסכם הקמת אזורי מסחר ותעסוקה במשולש העסקים ממערב לעיר, צמוד לכביש 6, בהיקף של מיליוני מ"ר. מרכז שיעניק עוגן כלכלית יציבה לאלעד המתרחבת.

סך התקציב הכלול בהסכם הגג, שיוענק לעיר אלעד עבור שדרוג ושיקום העיר הקיימת, עומד על 236 מיליון שקלים, מתוכם עשרות מיליונים עבור בניית מוסדות ציבור, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן בתקציבים שיקום ושיפור התשתיות, סלילת והרחבת כבישים כדי לאפשר קליטת אלפי דיירים חדשים לעיר. כלל תקציב ההסכם מסתכם בכ-3.1 מיליארד שקלים.

במקביל, מקיימת ועדת הגבולות הגיאוגרפית בימים אלה מרתון דיונים, על מנת לאפשר סיפוח שטחים נוספים ממועצה אזורית חבל מודיעין, על מנת לאפשר את הפשרת שטח האש לבניה עבור העיר אלעד. מדובר על שטח שיאפשר בניית עוד כ-8000 יחידות דיור.

בעיריית אלעד אמרו כי הטקס שהיה אמור להתקיים היום, יום ראשון, נדחה למועד אחר, והוא יתואם כל כלל הגורמים הקשורים להסכם הגג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר