למה האף גדוש ומנוזל ובחוץ יש בכלל שמש?

עונת האלרגיות היא אף פעם לא זמן נחמד, כלומר, יכול מאוד להיות שהמזג אויר בחוץ נחמד, אבל בפנים, במערות האף כלל לא נחמד. הנזלת שגודשת את האף ומשנה את הקול ל'קול מצונן' והופכת את ה 'נ' ל- 'ד' כלל לא נוחה. האף חסום, הקול קצת מחוספס, ובכלל, הרגשה של חולי מעט. מה עושים? (צרכנות, שיווקי)

האף גדוש ומנוזל? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הטיפולים הרגילים הם תרסיסי אף, ואנטי היסטמינים. הכל טוב ויפה. אך פתרונות אלו גורמים לא פעם לתופעות לוואי כמו, עייפות, תחושה כללית רעה, והמלצה לא לנהוג לאחר לקיחתה. מה גם שלפעמים נוצרת התמכרות מסוימת - גם לאחר שאין צינון בכלל - עקב הרגשה תמידית של גודש.

נתחיל מהתחלה. נזלת נגרמת כחלק ממערך ההגנה של הגוף מפני חיידקים הנשאפים למערכת ההנשמה. רוב התכשירים נגד נזלת מטפלים רק בסיפטומים של הצינון, אך לא במקור הבעיה.

מכשיר הביונט הוא הפתרון המושלם לעונת האלרגיות. 'ביונט' הוא פיתוח רפואי ייחודי שמשתמש בכוח של אור אינפרה-אדום כדי לטפל במקור הבעיה. 'ביונט' מטפל לא רק בסיפטומים של הבעיה אלא אף במקור עצמו. אור האינפרא האדום שמופק מהמכשיר, משפר את זרימת הדם ובכך מסלק את החיידקים הדלקתיים והאלרגניים. רוב ההמחלות נפתרות ע"י זרימת דם המחליפה ומשפרת את הרקמות הפגומות, כך ש'ביומט' המזרז את תהליך זרימת הדם - מרפא את מקור הבעיה עצמה, מה גם שהוא אינו גורר תופעות לוואי.

השימוש במכשיר הביומט בטוח ונוח מאוד לשימוש. 4 דקות אורך הטיפול שניתן לעשותו כמעט בכל מקום, בפינה שקטה ופרטית. אור האינפרא אינו מזיק לגוף אך מומלץ לא לכוונו לעיניים.

'ביונט' מאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות וה- FDA. האפקט פועל באופן מיידי. עד כה לא נרשמה שום תופעות לוואי חוץ מרפואה מיידית לבעיית הצינון והנזלת.

אלרגים? מנוזלים? הגיע הזמן שזה ייפסק | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר