4 שנים של חסימה

הפקקים יימשכו: עוד רחובות נחסמו בירושלים

פרויקט הכניסה לעיר נכנס לשלב השני ומקטע רחובות נוסף נחסם לתנועה כשהרכבים מופנים לצירים צדדיים שהורחבו מעט לקראת העבודות. והפקקים בבירה? מחמירים (תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
הסבל של הירושלמים נמשך ועל פי ההערכות הוא לא הולך לפחות בארבע השנים הקרובות וכנראה אף להחמיר. לפני כשבועיים החלו עבודות תשתית בכניסה לעיר שגרמו לפקקי ענק, בעיקר בשעות העומס. מהיום (ראשון) נכנסו לתוקף עוד שינויים בהסדרי התנועה בכניסה לבירה, במסגרת השלב השני של העבודות על פרויקט "הכניסה לעיר".
השינויים השבוע כוללים סגירת מקטע בשדרות שז"ר בין הצמתים נורדאו ואגריפס. כדי להתגבר על הפקקים והחסימות יהיה מעקף שישמש את הנהגים שיוצאים ונכנסים לעיר, דרך רחוב היכל המשפט, בן צבי, רבין והנשיא השישי, שעוקפים את עבודות השיפוצים והתנועה תוסט לכבישים סמוכים שהורחבו אך ככל הנראה לא יהוו תחליף הולם לכבישים שנחסמו ושוב נראה פקקי ענק בבירה.
השינויים בהסדרי התנועה צפויים להימשך בארבע השנים הקרובות. כדי לנסות ולהתגבר על הכאוס התחבורתי קיים מענה במוקד העירוני 106 ובמוקד 110 של המשטרה, ולנהגים מומלץ להשתמש ב-Waze. נהגים בעיר כבר מתלוננים על עומסי תנועה חריגים שמשבשים את העיר והופכים כל נסיעה בה לארוכה פי כמה.
הפרויקט כאמור, צפוי להימשך עד שנת 2023 ולתושבי ירושלים לא נותר אלא לקוות שלאחריו מצב התחבורה בעיר יהפוך להגיוני יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר