תושבי יקוטסט מחפשים אחרי טונות של זהב שנפלו ממטוס

כמויות אדירות של זהב ויהלומים נפלו ממטוס בשל תקלה, והוציאו לרחובות אלפי תושבים בקור מינוס של 24 מעלות. הטכנאי נעצר (בעולם)

( צילום מסך מטוויטר)

כעשרה טון של זהב ויהלומים בשווי של 368 מיליון דולר, נפלו ממטוס של חברת "נימבוס איירליינס" מעל שמי העיירה יקוטסק השוכנת מערבית לסיביר.

בהודעה רשמית שהוציא נמל התעופה המקומי נאמר כי עובדי החברה הצליחו לאסוף את השלל שפוזר על המסלול, אך בקרב בני המקום התעוררה הבהלה לזהב, ורבים מהם ממלאים את הרחובות בתקווה למצוא מהמתכת יקרת הערך, כשבחוץ המעלות עומדות על 24 מעלות מתחת ל-0.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, המטוס נתקל בבעיות טכניות כבר בעת ההמראה. מבדיקות שנערכו לאחר התרחשות התקלה עולה כי המטען הועמס על הטיסה באופן רשלני ולא אובטח על פי הנהלים, דבר שגרם לנפילה היקרה.

בעוד חלק גדול מהמטען ששוויו הכולל עולה על 368 מיליון דולר נפל על מסלול ההמראה, מטילי זהב רבים נפלו בסביבות העיר במרחק של 26 ק"מ מנקודת ההמראה.

צוות המטוס שהתוודע למתרחש החליט לבצע נחיתת חירום בשדה תעופה לא רחוק מהעיירה יקוטסק, ובמקביל דיווח למשטרה המקומית על האירוע החריג וצוותים רבים של כוחות הביטחון הוקפצו לאזור במטרה למנוע 'שוד' זהב על ידי התושבים המקומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר