השחיתות בעיריית ירושלים

מאיר תורג'מן ובנו ומשה הבא שוחררו למעצר בית

סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן, בנו איציק ואיש העסקים משה הבא שוחררו היום (שני) למעצר בית בתנאים מגבילים לאחר מעצר ממושך של למעלה משבוע ימים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מאיר תורג'מן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרשת השחיתות בעיריית ירושלים: סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן, בנו איציק ואיש העסקים משה הבא שוחררו היום (שני) למעצר בית בתנאים מגבילים לאחר מעצר ממושך של למעלה משבוע ימים.

הבוקר, ביקשה המשטרה מבית המשפט לשחררם בתנאים מגבילים ובית המשפט נענה לבקשה.

מאיר תורג'מן נעצר בחשד שקיבל כספי שוחד בתמורה לקידום פרויקטים של אנשי עסקים ומקורביו בעיר. השניים הנוספים חשודים אף הם במעורבות בשוחד.

מאיר תורג'מן בביהמ"ש, בשבוע שעבר (צילום: עמית הובר, ynet)

החקירה, המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, עוסקת בחשד למעורבות של תורג'מן ושל יזמי נדל"ן בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה ועבירות מס. במרכז החקירה נחקר החשד כי תורג'מן, כיו"ר ועדת התכנון והבנייה, קידם אינטרסים עסקיים של הבא בתמורה לשוחד.

יצוין כי גם רמי לוי, נחקר אף הוא בשבוע שעבר ובשלב זה לא זומן לחקירה נוספת. על פי החשד, תורג'מן עסק בענייניו של מקורבו איש העסקים רמי לוי על אף שנאסר עליו בשל ניגוד עניינים.

המשטרה החרימה מהעירייה מסמכים הנוגעים להליכי תכנון ובניה של קרקעות של רמי לוי בתלפיות ומייחסת לתורג'מן בענייני רמי לוי עבירות של מרמה והפרת אמונים.

מאיר תורג'מן, עומד בראש הוועדה לתכנון ולבנייה בירושלים, מספר 2 בסיעתו של ראש העיר ניר ברקת "ירושלים תצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר