שמואל אהרן חממי ז"ל

האימא מצאה את בנה צף בבריכה בצימר

"אימא שלו קילחה אותו לשבת. בהמשך, כשהוא נעלם וחיפשנו אותו, היא שמצאה אותו צף בבריכה בצימר - והתחילה לצרוח. נורא" - כך מתאר עד ראייה לאסון טביעתו של הילד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שמואל אהרן חממי ז"ל, בבית הלוויות (באדיבות המצלם)

בהר המנוחות שבירושלים הובא אתמול (ראשון) למנוחות הילד שמואל אהרן חממי, בן ה-4 מביתר עילית שטבע בערב שבת בבריכה פרטית.

כזכור, בשעות הבוקר נקבע מותו של הילד, לאחר שבמשך כיממה וחצי נלחמו רופאי 'המרכז הרפואי לגליל' על חייו, מאז נמצא בערב שבת כשהוא מוטל בקרקעית הבריכה, בצימר במושב יערה שבגליל העליון.

האסון אירע בחופשה שקיימו בסוף השבוע כמה משפחות מהעיר ביתר עילית, שבשלב מסוים, סמוך לכניסת השבת, הבחינו שהילד אינו לידם ואף לא בסביבה.

עד ראייה תיאר: "בפעם האחרונה שראו את שמואל אהרן בחיים, במצב טוב, היה כשאימא שלו עשתה לו מקלחת לכבוד שבת והלבישה אותו. כשבהמשך הבנו שהוא נעלם, התחלנו לחפש אחריו, ולמרבה הזוועה האימא היא שמצאה אותו צף במי הבריכה, כשהוא במצב אנוש".

"היא מיד הוציאה אותו מהמים והתחילה לצרוח. בו במקום התחילו פעולות ההחייאה, וזה היה נורא. נורא", הוא אומר.

כפי שדווח, הוא הובהל למרכז הרפואי בנהריה, שם נלחמו הצוותים על חייו, לאחר שהובא למקום כשהוא מונשם וללא הכרה, במצב אנוש, תוך כדי החייאה ממושכת שעבר על ידי הפראמדיקים של מד"א, אך לאחר כ-36 שעות לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

מבדיקה ראשונית עולה כי הבריכה הייתה מופרדת ומגודרת כראוי, וממשטרת נהריה שפתחה בחקירת המקרה נמסר כי לכאורה אין חשד לפלילים.

לקראת ערב, נטמן שמואל אהרן הקטן, לקול בכי הנוכחים - בני משפחתו, מכרים והוריו שמוכרים בביתר כמסורים לילדיהם, שמואל אהרן ז"ל ואחיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר