קאמבק פוליטי

השר לשעבר מאיר שטרית: "שוקל להתמודד לראשות יבנה"

שבעה חודשים לבחירות המקומיות ביבנה וראש העיר הראשון של יבנה, מאיר שטרית, שוקל קאמבק. "אני אכן חושב על כך ברצינות", אומר שטרית, "טרם קיבלתי החלטה סופית" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מאיר שטרית (צילום: פלאש 90)

השר לשעבר מאיר שטרית שוקל לחזור לחיים הפוליטיים. שבעה חודשים לבחירות המקומיות ביבנה וראש העיר הראשון של יבנה, מאיר שטרית, שוקל קאמבק.

בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב שטרית: "תושבי יבנה היקרים, רבים פונים אלי בבקשה שאתמודד על ראשות העיר מתוך רצון לחולל שינוי ביבנה בתחומים השונים שנוגעים לאיכות החיים בה, לחינוך הדור הצעיר ולעתידה".

"הודעתי בעבר שאשקול זאת בהתקרב מועד הבחירות ואני אכן חושב על כך ברצינות", כתב שטרית אך הדגיש כי, "טרם קיבלתי החלטה סופית".

שטרית הוסיף וכתב כי "עם זאת, את התקופה הקרובה אקדיש לחקר הנושאים הבוערים לכם, את הדרכים בהן ניתן לשנות ולשפר את הבעיות הקיימות ובכלל - לקבל תמונה רחבה יותר על המתרחש. אשמח לשמוע את שעל לבכם".

ראש העיר המכהן צבי גוב אריה סוגר בתום הקדנציה 20 שנה בראשות העיר. גוב אריה נבחר לראשונה לראשות עיריית יבנה בשנת 1998 מטעם רשימה עירונית על-מפלגתית "יבנה שלנו", ומאז מכהן ברציפות. בשנת 2013 נבחר לקדנציה רביעית וזכה ב-59.1%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר