קונספירציות בטוויטר

הציוץ המסתורי שמסעיר את גולשי הרשת

ציוץ של משתמש אלמוני זכה בימים האחרונים למאות אלפי כניסות ושיתופים, והעלה ספקולציות רבות סביב ההיעלמות המוזרה של המטוס המלזי לפני למעלה מ-4 שנים (מעניין)

כיתוב במלזיה עם מספר הטיסה שנעלמה (צילום: שאטרסטוק)

ביום חמישי שעבר פרסם משתמש ברשת הטוויטר כי הוא קיבל הודעה קולית מסתורית לטלפון הנייד שלו, מה שהכילה ההודעה היה רצף של אותיות "נאטו פונטיות" (A = ALPHA B = BRAVO) וFI וכן, רצף מספרים לא ברור.

המשתמש סיפר כי לאחר ששמע את ההודעה הוא חיבר את סדרת האותיות וגילה כי הן מרכיבות משפט שמטריד את מנוחתו: "סכנה, SOS, אתם מוכרחים להימלט. היו זהירים. הם אינם אנושיים", המשתמש האלמוני לא הסביר למה בדיוק קשורה ההודעה המוזרה, אך גולשים רבים כבר העלו השערה לפיה מדובר בהודעה נואשת של אחד מהנוסעים בטיסה MH370, המטוס המלזי שנעלם ללא עקבות.

צילום מסך מטוויטר

הגולשים טוענים, כי תוכן ההודעה הוא בעצם ההקלטה האחרונה של הקופסה השחורה שהייתה על המטוס – אך המשתמש האלמוני סבור, כי הדברים המשונים לא התחילו או נגמרו עם ההקלטה. לדבריו כמה ימים לפני שקיבל את ההודעה הקולית, הוא ראה אדם מסתורי מצלם את ביתו בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר וכמה שעות לאחר שפרסם את ההודעה הקולית, הוא התחיל לקבל הודעות מטרידות לחשבון הטוויטר שלו.

המשתמש העלה צילום מסך מהודעה פרטית שנשלחה אליו באינדונזית. וכשהעביר את תוכן ההודעה לגוגל טרנסלייט לצורך תרגום, גילה כי ההודעה היא בעצם פקודה למחוק את הפוסט על ההודעה הקולית.

צילום מסך מטוויטר

מה שהגביר את הספקולציות בקרב הגולשים הייתה העובדה שחשבון הטוויטר שפרסם את ההודעה נמחק מן הרשת החברתית, ורק לפני מספר שעות, החשבון חזר לתפקד והמשתמש שמכנה עצמו azumaki שלח מסר מרגיע, שספק עשה את העבודה "כיביתי את חשבון הטוויטר שלי כי קמתי בוקר אחד עם 35 אלף עוקבים ואינספור איומי רצח", כתב "אני בטוח ב-99% שהעולם לא עומד להיעלם בימים הקרובים. אני מבקש מכולם להירגע" – וכמובן שאף אחד לא נרגע.

לפני למעלה מ-4 שנים נעלמה באופן מסתורי טיסת MH370, וזו לא הפעם הראשונה שדברים משונים מתרחשים סביב החקירה שלה. רק לאחרונה פורסם כי ספינת חיפוש שנשלחה לאתר את שרידי המטוס נעלמה בעצמה באותו אזור למספר ימים.

כזכור, במטוס המלזי הנעדר היו 239 בני אדם, בהם 12 אנשי צוות. במהלך הטיסה אבד הקשר עם המטוס ועקבותיו נעלמו באופן מסתורי. כוחות חיפוש גדולים יצאו למשימת חיפוש נרחבת, אך העלו חרס בידם ולא נמצא אפילו שריד אחד של המטוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר