כתובת במאה שערים: "ליברמן מחכים לך"

ליברמן נתפס כאויב הגדול של החרדים בכל הנוגע לנושא גיוס בחורי הישיבות מה שמסביר את הכתובות שמרוססות שוב ברחובות מאה שערים כנגד שר הביטחון (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שוב כתובות גרפיטי במאה שערים כנגד שר הביטחון אביגדור ליברמן בשל מאבקו בנוגע לגיוס בחורי הישיבות. על קירות השכונה החרדית רוסס היום "ליברמן ימ"ש אנחנו מחכים לך במאה שערים".

זו לא הפעם הראשונה שמרססים כתובות גרפיטי כנגד ליברמן ובפעם הקודמת המשטרה הגיעה למקום ומיהרה להסיר את הכתובת. גם הפעם המשטרה נכנסה לשכונה אך בינתיים יצאה מבלי למחוק את הכיתוב.

גם בסביבות ימי הפורים, במודעות אבל שהופצו בירושלים לעגו לליברמן, תחת הכותרת: "ברוך הטוב והמטיב - הטוב שהסריח והמטיב שניתן לקבורה", כותבים אלמונים: "בצער רב התבשרנו על מותו הטראגי והפתאומי של אחינו בשרינו, שעזר רבות למכונות האושוויץ, איש רע ומר, מפושעי ישראל בגופו ממש, מוסר נפשות, גונב נפשות ומוכרם".

המודעות במאה שערים (צילום: חיים גולדברג)

עוד נאמר בהמשך כי מדובר ב"שור המועד, חזיר נובר באשפה, כלב רע, אוהב בצע", ש"מסר נפשו לילות כימים ובפרט בתקופת האביב 2017 בעידן האינתיפאדה הארורה נגד החרד"קים, קיים בקופו המחלל שם שמיים בסתר נפרעים ממנו בגלוי, ואף על פי שנכווה, קיררה לאחרים, הראה לחברים את הדרך ילכו בה".

בשלב זה, נכתב במודעות שמו של 'המנוח': "מורנו ורבינו מר המן האגגי צורר היהודים", כאשר באנגלית נכתב שמו של שר הביטחון: "נאצי איווט ליברמן קאפו".

המודעה מבשרת כי הוא "נתלה בדם קר על ידי צוררי הדור בעלי מסירות נפש, מרדכי הצדיק והיהודים אשר איתו על עץ גבוה חמישים אמה ברחוב מאה שערים ירושלים - בירת פלסטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר