1.7 מיליון נוסעים

גידול של 17% במספר הטסים בחודש הפסח

גידול של 17% בתנועת הנוסעים במהלך מרץ חודש חופשת הפסח בנמל התעופה בן גוריון. במהלך הפסח יעברו בנתב"ג מעל 1.7 מיליון נוסעים ויחול גידול 22% במספר הטיסות (תיירות)

(צילום: פלאש 90)

חודש של צמיחה במספר הטיסות לישראל וממנה: גידול של 17% בתנועת הנוסעים במהלך מרץ חודש חופשת הפסח בנמל התעופה בן גוריון. תנועת המטוסים בטיסות בינלאומיות כ-10,500 טיסות, גידול של כ-22% שמגיע גם ממסלולים חדשים שהושקו ויושקו בקרוב.

שר התחבורה ישראל כ"ץ מסר: "עם כניסתי לתפקיד פעלתי להוזלת יוקר המחיה בישראל. רפורמת השמים הפתוחים מאפשרת לראשונה לצרכן הישראלי לרכוש כרטיס טיסה ליעדים חדשים ובמחירים זולים במיוחד. התחרות בענף הביאה לפתיחת קווים חדשים לישראל וממנה ולתוספת טיסות של חברות התעופה, המציעות חבילות טיסה במחירים אטרקטיביים, החוסכים לצרכן הישראלי כסף רב. ההסכם מאפשר להגדיל את התיירות הנכנסת לישראל ומייצר מאות מקומות עבודה חדשים עבור הישראלים. הוא הופך את ישראל לחלק אינטגרלי ממדינות האיחוד האירופאי בכל הנוגע לתחום התעופה ופותח בפני ישראל כ-500 שדות תעופה ברחבי אירופה ללא כל הגבלה", אמר השר כץ.

פתיחת השמיים על ידי משרד התחבורה מאפשרת לנוסעים ליהנות היום ממחירי טיסות הזולות ממחירן בעבר. הסכם "פתיחת השמיים" ממשיך את הגידול של חברות התעופה הפועלות בנתב"ג כאשר קיים קשר ישיר בין הגידול בהיצע הטיסות לבין הירידה במחירי כרטיסי הטיסה. טרמינל 1 אשר משרת את היוצאים בטיסות החסך ה'לואו קוסט' צומח מתחילת השנה בעשרות אחוזים ובחודש מרץ - 260 טיסות בשבוע וביום השיא יהיו 44 טיסות ביום.

בנוסף, חמש חברות תעופה חדשות תתווספנה השנה לפעילות בנתב"ג, החברות, צפויות להרחיב את התחרות על קווי התעופה ולהשפיע על המחירים. נמל התעופה בן גוריון מפעיל כבר היום מעל 110 חברות תעופה ל-140 יעדים בינלאומיים תמונת מצב ייחודית בעולם לשדה בסדר גודל שכזה.

על פי רשות שדות התעופה, הגידול הדרמטי בתנועת הנוסעים בנתב"ג יימשך גם במהלך חופשת הפסח השנה. לאחר ששיאי תנועת הנוסעים נשברו ממשיכה תנועת הנוסעים בנתב"ג לעלות במהלך חודש אפריל השנה והתחרות על קווי התעופה עולה מדרגה לנוכח העלייה בתנועת הנוסעים. ברשות שדות התעופה מעריכים כי יקבלו בפסח את פניהם של מעל מיליון ושבע מאות אלף הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון.

יום השיא בתנועת הנוסעים במהלך הפסח צפוי להיות דווקא יום ראשון ה-8.4, איסרו חג, בו יעברו כ 95,000 נוסעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר