מעליל על קורבנותיו

נדב סלע: דקרתי את עתיה כי הם רצחו את משפחתי

בדיון נוסף שנערך היום במשפטו של נדב סלע, שרצח במגדל את אשתו, שני ילדיו ובן השכנים, נחשפה לראשונה אחת מגרסאותיו החולניות לטרגדיה שהסעירה את המדינה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נדב סלע בבית המשפט (צילום: ynet)

הבוקר (שלישי) נערך בבית משפט המחוזי בנצרת דיון נוסף במשפטו של נדב סלע, הנאשם ברצח אשתו, ילדיו וילד נוסף, לפני יותר משנה.

במהלך החקירה הנגדית של הפסיכיאטר מטעם ההגנה, פרופ' סם טיאנו, הוא השמיע לראשונה את אחת מהגרסאות שמסר סלע לגבי הרצח המזוויע, זמן קצר לאחר מעצרו.

הרוצח טען אז, לפי הפרסום ב-ynet, כי יצא מביתו, וכשחזר אליו מצא שם את אשתו וילדיו כשהם כבר ללא רוח חיים, בעוד שני ילדי השכנים נחמן ונתן עתיה חיים. בשל כך הוא "הסיק" ששני הילדים הם שרצחו את אשתו דור ואת ילדיהם הקטנים יוסף ובנימין.

ישראל ואורה עתיה, ההורים השכולים: "הרוצח - עמלק" (צילום: גיל נחושתן, ynet)

"לכן פגעתי בהם", אמר נדב סלע על כך שדקר למוות כזכור גם את נחמן עתיה ופצע באורח קשה את אחיו נתן, שניצל רק לאחר שהציג פני מת.

לדברי הפסיכיאטר, סלע סבל מבעיה נפשית שלא אובחנה, בעקבות תאונה שעבר כמה חודשים לפני הרצח. יצוין, כי בדיקה שנערכה לרוצח לאחר התאונה, לא העלתה אף פגיעה מוחית אורגנית.

נחמן עתיה ז"ל. מקורבן ל"נאשם" (צילום משפחתי)

מנגד, אביו וקצין בריאות נפש בצבא טוענים כי סלע מתחזה לאדם עם בעיות נפשיות, רק כדי להשיג את מטרותיו. גם משאלות השופטים עלה, כי הם סוברים שמדובר באדם מניפולטיבי ומפונק.

השופטים עימתו את הפסיכיאטר עם העובדה שלאורך כל הבדיקה ענה סלע תשובות הגיוניות, ורק כשהוא נשאל על הרצח החלו תשובותיו להיות מבולבלות ומוזרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר