להפוך להייטקיסט מהשורה הראשונה תוך שנה וחצי

עם התנופה של מחזור הלימודים הראשון ולאור הביקוש הרב להצטרף לתכנית המצוינות להיי-טק – "פיתוחים", נפתח הרישום למחזור הלימודים השני (לימודים, שיווקי)

כיתת לימוד בפיתוחים. (צילום: יחצ)

מסלולי ההכשרה לעולם ההיי-טק יכולים להיות מפרכים, יקרים ולא מתגמלים בשנים הראשונות. עד לאחרונה, כדי להיכנס למשרה התחלתית בחברת היי־טק בישראל, היה צורך להתאמץ בלימודי תואר ראשון במדעי המחשב. כעת מסתבר שיש גם דרכים מהירות, איכותיות ומתגמלות יותר מהמסלולים המסורתיים.

תכנית 'פיתוחים', המיועדת לגברים חרדים מצטיינים, מציעה מסלול הכשרה שמוביל את המשתתפים בו לתפקידים נחשקים בצמרת עולם ההיי-טק בתוך שנה וחצי בלבד. מסלול ההכשרה הייחודי, מבוסס על מודל ה'בוט-קעמפ' שנועד להכשיר מתכנתים בתוך תקופה קצרה ואינטנסיבית, תוך התמסרות מלאה של התלמידים ללימודים.

הלימודים בתכנית, בנויים על פי תכניות לימודים למחוננים, תוך הקניית כלים להעמקה בחומר ולפיתוח יצירתיות. אופי הלימודים דומה ללימודים ישיבתיים, שברובם אינם לימודים פרונטליים אלא לימודים בחברותא. צוות ההוראה במסלול 'פיתוחים', מורכב מאנשי אקדמיה בעלי ניסיון בתכניות לימודים אינטנסיביות ורקע עשיר בעולם ההיי-טק ותעסוקת חרדים.

מחזור הלימודים הראשון שהחל לפני כחודשיים, מהווה מודל להצלחת תכנית הלימודים הייחודית ומעיד על התאמתה לסגנון הלימודים החרדי.

לאור הצלחת מחזור הלימודים הראשון, נפתח בימים אלה הרישום למחזור לימודים נוסף. הרישום מיועד לגברים חרדים (גם ללא כל רקע בתחום) מצטיינים, בעלי מוטיבציה ותפיסה חדה עם יכולת לפתור סוגיות מורכבות בדרכים יצירתיות.

עבור משתתפי התכנית שיעברו את הסינון הקפדני, ההשתתפות בקורס הינה ללא כל עלות ובנוסף כל תלמיד זכאי למלגת קיום. בסיום מסלול הלימודים, התלמידים ישולבו במשרות נחשקות בחברות ההיי-טק הגדולות והמובילות בארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר