מחלבת טרה בהיערכות מקיפה לקראת חג הפסח

מחלבת טרה נערכת לקראת חג הפסח לספק את הביקוש הגדול למוצרי חלב בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית. במהלך השבועות האחרונים הוכשרו כל קווי הייצור לפסח בפיקוח צוות מורחב של מפקחי ומשגיחי הכשרות של בד"ץ העדה החרדית (בארץ, שיווקי)

מחלבת טרה בהיערכות מקיפה. (צילום: יחצ)

המפעל הענק, המשתרע על פני שטח של כ- 100 דונם, נוקה באופן יסודי בפיקוח הרבנים ומשגיחי הכשרות: דוודי הענק לאחסון החלב המגיע מהרפתות, מערכת המכונות המסועפת ורצפת אולמות הייצור. צוות משגיחי הבד"צ מלווה את תהליך הייצור לפסח בכל השלבים: תזונת הפרות, החליבה ברפתות, הובלת החלב למפעל, ייצור מוצרי החלב ואריזתם.

לקראת השלמת ההיערכות לפסח, נערך במחלבת טרה ביקור מיוחד של רבני בד"ץ העדה החרדית ומעמד מכירת חמץ, הרב אברהם יצחק אולמאן חבר הבד"צ ורב פוסק בוועד הכשרות; הרב יהושע ראזענבערגער, חבר הבד"צ ורב קריית הרמ"א בבית שמש; חברי הבד"ץ: הרב יעקב מענדל יאראוויטש, הרב יהודה פישר; הרב יוסף יודא ווייס - יו"ר רבני ועד הכשרות וכן רבני ועד הכשרות: הרב גבריאל נויפלד, הרב ישעיה סטאריק, הרב יהושע מענדל לויפער והרב פנחס כהן רב העיר נתיבות וצוות מערך הכשרות שבראשותו.

משלחת הרבנים הגאונים ערכה סיור במפעל, פיקחה על ההשגחה והתרשמה מקרוב מההשקעה הרבה בהכשרת המפעל לפסח,עם סיום הביקור נערך מעמד מכירת חמץ לרבנים הגאונים חברי הבד"ץ.

לאחר מכן נערך התכנסות של כל הרבנים המשגיחים, מנכ"ל טרה טל רבן ובכירי הנהלת המחלבה.

מר תומר סגיס, דובר החברה, הנחה את האירוע ופתח בדברי ברכה לרבני הבד"ץ ולמשגיחי הכשרות על ההשקעה הרבה בכשרות המחלבה. בדבריו הביא את הקשר שבין המעמד לבין פרשת השבוע, פרשת ויקרא, העוסקת בענייני הכשרות. "אין עיתוי מתאים מזה עבור מעמד שמציין את הכשרות ואת ההקפדה על כל ההידורים שנשמרים כאן בשימת לב מיוחדת על ידי מערכת הכשרות של הבד"ץ, ובפרט לפני חג הפסח".

לאחר מכן הציג הרב יצחק שלמה בלוי ספרא דדינא של בד"ץ העדה החרדית, את הרבנים שכיבדו בהשתתפותם את המעמד בפני הנוכחים והנהלת המחלבה, וסיפר על הפעולות שנעשו לקראת המעבר לכשרות בד"ץ העדה החרדית והכשרת המפעל לפסח.

הרב יצחק אולמאן, שכיבד בהשתתפותו את המעמד, סיפר לנוכחים על הדיונים הנרחבים שנערכו בין חברי הבד"ץ לקראת כניסת טרה לפיקוח הבד"ץ לגבי שאלות הלכתיות מורכבות על הכשרת קווי הייצור.

הרב שיבח את המאמצים ואת הדבקות במטרה של מחלבת טרה, דבר שאיפשר לה לעמוד ביעדים ולייצר את מגוון מוצריה בכשרות המהודרת. בסייעתא דשמיא, עלה בידיה להכשיר את המפעלים לפסח בכל ההידורים, ולספק מוצרי חלב בכשרות מהודרת גם בפסח.

הרב גבריאל נויפלד, מרבני ועד הכשרות, נשא אף הוא דברים. בדבריו שיבח את הנכונות של מחלבת טרה לעמוד בכל דרישות הכשרות של הבד"ץ, וציין את חותמת הכשרות של הבד"ץ שבולטת על גבי המוצרים ומעידה על הרצון של מחלבת טרה להדגיש את עובדת הכשרות המהודרת. "אתם עושים מה שצריך לעשות על פי הוראות הרבנים, לא 'מחפשים הקלות' אלא פיקוח והשגחה בדיוק כמו שנכתב בהלכה בלי שום היתרים וקוּלות והציבור באמת מחפש את הכשרות ויודע להעריך את העובדות".

טל רבן, מנכ"ל מחלבת טרה,סקר את המהלך הממושך שהתבצע במחלבה בחודשים האחרונים: השקת מוצרי המחלבה בכשרות בד"ץ העדה החרדית. הוא הביע בשם מחלבת טרה את ההערכה הגדולה לרבני מערכת הכשרות ולמשגיחים, ובפרט על עבודתם הנאמנה לפני חג הפסח.

מנכ"ל טרה ציין בדבריו כי "כשרות בד"צ העדה החרדית היא סמל של הידור ושל איכות בלתי מתפשרת. אנחנו שמחים מאוד לשאת את סמל הבד"ץ על מוצרינו וממשיכים לפעול, ולשדרג את מוצרי החלב שלנו מכל הבחינות כדי להעניק לצרכנים מוצרי חלב מהודרים, בריאים וטעימים יותר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר