צפו

אלי ישי: "ש"ס המאוחדת יכולה להביא יותר מ-10 מנדטים"

מעוניין בריצה משותפת עם ש"ס "כמו גפני וליצמן, בנט ואריאל", טוען כי תמיד שימש כנציגו של הרב מאזוז בש"ס - בהוראת מרן, ולכן חזר אליו ויש גם מילה טובה לאריה דרעי • אלי ישי בראיון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי בראיון מפויס שואף לריצה משותפת עם ש"ס, כמו גפני וליצמן ובנט ואריאל, טוען כי לפי הסקרים במצב כזה ש"ס תקבל יותר מעשרה מנדטים, חושף את ההוראה שקיבל ממרן הגר"ע יוסף זצ"ל להיות נציגו של הגר"מ מאזוז בש"ס - ולכן חזר אליו לאחר פטירת מרן ויש גם איחול לבבב ליו"ר ש"ס אריה דרעי.

כותרות הראיון

בקשה לאיחוד ברשויות המקומיות והשלילה של ש"ס: "הוראתי לכל הנציגים שלי ברחבי הארץ לפנות נציגי ש"ס ונעשה חיבור ואחדות. אני נכון לרגע זה נענה בשלילה, מוכרח לומר שאני מביא קהלים נוספים, אם יסכימו בעתיד - נשמח".

הדרישה לריצ'רצ' ברשימה הארצית, בש"ס אומרים שזו כותרת יפה לבקש אחדות אבל באותו המשפט אתה בעצם דורש בקשה לא ריאלית...

אלי ישי בראיון לכתב 'כיכר השבת' ישי כהן

"אני רוצה להבהיר, הרב מאזוז הציע את האחדות הזו, הדרישה לריצ'רצ' היא לא באה מאגו, אני יודע שיש לנו קהלים כמו החרדי-לאומי, סדר גודל של שני מנדטים, זה לא יקרה אם לא נעשה שתי מפלגות כמו יהדות התורה, אגודה ו'דגל'".

כולנו זוכרים את התקופה של 'השלישייה', אתה ודרעי בהנהגה - זה לא עבד, גם אתה יודע את זה

"היום ביהדות התורה זה קיים בין ליצמן וגפני, זה עובד יפה, גם בנט ואריאל. כשעשינו סקר שגם אם אהיה במקום 2 ש"ס לא עוברת אחוז חסימה. כשאנחנו רצים בשתי מפלגות מאוחדות, ש"ס המאוחדת, אפשר להביא עשרה מנדטים ויותר, זה נועד להגדיל את כוח הסיעה".

הזכרת את הסקרים, תמיד הסברתם שאתם 'שווים שבעה מנדטים ובסקרים לא רואים כי אתם לא נסקרים', בסקר האחרון של מינה צמח ומנו גבע נסקרת, אתה רחוק מאחוז החסימה...

"אתה מדבר על זמן ארוך לפני הבחירות, ברגע שיש בחירות אתה מציג קמפיין ומועמדים, את הדתי לאומי הם לא סוקרים כרגע בעניין שלי, אם יש לי 2.5 אחוז בסקרים, אתה מוסיף את כל הכוחות שאתה מאחד - זה חמישה מנדטים".

בבחירות האחרונות שרפת כמעט ארבעה מנדטים

"מי ששרף ארבעה מנדטים זה מי ששלח קמפיין גדול של מיליוני שקלים לשרוף את כל הקולות האלה בקלפיות ומעבר לזה. אני כפוף לדעת תורה, כל דבר שהגר"מ מאזוז, לרוץ, לא לרוץ, באיזה מתכונת - כך אעשה".

איפה מועצת חכמי התורה? מרן זצ"ל השאיר את המועצת

"אספר לך סיפור היסטורי. הייתי מנכ"ל 'אל המעיין', לפני למעלה מחצי יובל, מרן ביקש ממני להיכנס לכנסת, מרן אמר לי 'לרב אלבז יש את הנציג שלו, מגיע לרב מאזוז נציג, לך לראש הישיבה ותשאל אותו אם הוא מוכן שאתה תהיה גם נציגו', הגעתי לרב מאזוז ואמר לי הרב 'אם זה מה שמרן מבקש אז בשמחה רבה', ברגע שמרן נפטר למי אני אמור לחזור? לראש הישיבה. תמיד הייתי נציגו של הרב מאזוז בתוך ש"ס".

מילה טובה לאריה דרעי? "מאחל לו חג חירות לו ולבני משפחתו, מאחל לו שהכל יסתיים בלא כלום, יש יריבות פוליטית, כאדם לאדם אני תפילה שהכל יסתיים בלא כלום".

צפו בראיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר