במעמד הגר"ד לאו

גביע השבת הוענק ל"אלוף הארץ באיגרוף"

הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו העניק את "גביע השבת" לנער הראל ציון שוויתר על התואר אלוף הארץ באיגרוף, כדי שלא לחלל שבת במהלך השתתפות בגמר התחרות • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו העניק הבוקר (רביעי) תעודת הוקרה לנער הראל ציון שוויתר על התואר אלוף הארץ באיגרוף, כדי שלא לחלל שבת במהלך השתתפות בשלבי הגמר של התחרות.

הגר"ד לאו הגיע לבית ספרו של הנער לחזקו ולהעניק לו אות הוקרה.

הראל ציון, שמתאמן מזה 14 שנה בתחום האגרוף, השתתף לפני כשבועיים באליפות ישראל לבני נוער באגרוף שהתקיימה בנצרת עילית, תחרות המאורגנת על ידי 'איגוד האיגרוף בישראל'.

כשהראל שאל בתחילת התחרות את המארגנים, "מה יקרה אם אעלה לגמר"? הובטח לו על ידי המארגנים שהוא יוכל להתחרות במוצאי שבת.

ביום שישי לפני מספר שבועות, ניצח הראל בחצי הגמר ועלה לגמר. הראל ניגש לראשי האיגוד וציין בפניהם את ההבטחה שלהם לאפשר לקיים את התחרות במוצ"ש ולא בשבת כדי למנוע חילול שבת. המארגנים, בניגוד להבטחתם, סירבו להענות לבקשה וציינו כי "יש סדר למשחקים ואי אפשר לשנות. האפשרות היחידה העומדת בפניך היא להתחרות בשבת בצהריים בשעה 13:00".

בעקבות זאת, הנער פרש ממשחק הגמר ועזב את התחרות.

הבוקר, באירוע מרגש, העניק לו הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו את אות "גביע השבת" כאות הוקרה על עמידתו על עקרונותיו בשמירת השבת.

הרב הראשי ציין, כי "בשבילי הנער הזה הוא קודם כל אלוף השבת, מעבר לכל משחק אליפות אחר שבה הוא משתתף. התרגשתי לראות נער ערכי, שמוותר על התהילה למען שמירת השבת וראיתי צורך לבוא לחזקו באופן אישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר