בשורות טובות לגיטריסט של חנן בן ארי: הגיטרות הגנובות נמצאו

בשבוע שעבר חזר יעקב אסרף מחזרה למופע משותף עם הלהקה, וגילה שהגיטרות האהובות עליו נגנבו מרכבו. אסרף ביקש את עזרת הגולשים ברשתות החברתיות שנענו לו והביאו לסוף טוב (מוזיקה)

אסרף והגיטרה שהושבה (צילום: מתוך פייסבוק)

אתמול שחרר הזמר חנן בן ארי את הסינגל החדש שלו "בשורות טובות", והיום (רביעי) זכה הגיטריסט המוכשר שמלווה את חנן, יעקב אסרף, לקבל בשורות טובות במיוחד, שהצליחו לשמח גם את כל מי שהשתתף בצערו של אסרף בשבוע האחרון.

כזכור, בסוף השבוע האחרון פרסם אסרף פוסט בדף הפייסבוק שלו, בו סיפר בכאב כי שתי הגיטרות האהובות עליו נגנבו מרכבו בעת שהיה בחזרות, וביקש את עזרת הגולשים במטרה למצוא קצה חוט שיוביל לגיטרות שנגנבו.

בפוסט נכתב "לקח לי כמה דקות להבין שפרצו לי לרכב. הגנב ניסה להניע (פרץ לחוטים מקדימה), וכנראה שהתייאש. פשוט לקח לי את הגיטרות היקרות שלי, וגילח את כל מה שהיה שם" סיפר אסרף בפוסט שהפך לויראלי במיוחד, עם אלפי לייקים תגובות ושיתופים, ביניהם שיתוף של כיכר השבת שלא יכל שלא לעשות הכל כדי לסייע למוזיקאי האהוב. השיתופים הרבים הובילו את אסרף לאחד מאתרי המכירות שם נדהם לראות את הגיטרות האהובות שלו מוצעות למכירה ברשת".

אסרף פנה למשטרה עם הצעת המכירה המפלילה, וחוקרי ובלשי משטרת יפו יזמו באופן סמוי מפגש עם שני החשודים והזדהו כרוכשים המעוניינים לקנות את הפריטים. כשהגיעו למקום בו קבעו להיפגש נעצרו החשודים, גבר ואישה בגילאי 20 ו-40 מחולון, והגיטרות הגנובות ששוות אלפי שקלים הוחזרו בריאות ושלמות לבעליהן.

אסרף, שנשאל על ידי אתר החדשות הדתי לאומי "סרוגים" על התחושות לאחר שהושבו אליו הגיטרות שלו, אמר: "אני מתרגש מאוד, אכן בשורות טובות לקבל חזרה את הגיטרות שנלקחו ממני. רוצה למסור בהזדמנות זו המון תודה למשטרה ולכל התומכים ברשת"

משטרת ישראל מסרה בתגובה: "נמשיך לפעול ללא פשרות בכל האמצעים העומדים לרשותה למען תחושת הביטחון, שלומו ושלום רכושו של הציבור ותמצה עד תום את הדין עם העבריינים".

אסרף והגיטרות שחזרו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר