רקע לאומני

חשדו שמשתף פעולה עם ישראל והיכו אותו

3 תושבי המשולש נעצרו לאחר שעל פי החשד הכו ערבי אחר שלטענתם משתף פעולה עם כוחות הביטחון הישראליים. הגבר נחטף והוכה קשות בכל חלקי גופו. מעצרם הוארך (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה שלושה ערבים מאזור המשולש בחשד לחטיפת גבר ערבי, שאף הוא מתגורר ביישובי המשולש, מאחר שלטענתם הוא משתף פעולה עם כוחות הביטחון הישראליים. אתמול (רביעי) הוארך מעצרם של שלושת החשודים בשישה ימים.

חקירת המקרה העלתה כי בתחילת השבוע נסע הקורבן ברכב ביישוב שבו הוא מתגורר, ואז הגיחו שלושת החשודים למקום והוציאו אותו מהרכב בכוח. בהמשך, כך לפי החשד, השלושה חטפו את האיש, קשרו אותו והכו אותו עד זוב דם. כעבור כמה שעות שוחרר הקורבן כשהוא חבול ופצוע.

למחרת הגיעו החטוף ואביו להגיש תלונה במשטרה שפתחה בחקירה. לאחר איסוף הראיות הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר עקבותיהם של שלושת החשודים, כאמור תושבי המשולש.

בחקירתם הכחישו השלושה כי הרקע לחטיפה הוא לאומני, וטענו להגנתם כי הקורבן נכנס לשטח שבבעלותם ולכן החליטו לתפוס אותו. במשטרה דוחים בשלב זה את טענת החשודים, ומשוכנעים כי החשודים ביצעו את החטיפה האלימה על רקע כוונתם להניא את החטוף ואת בני משפחתו מלשתף פעולה עם כוחות הביטחון.

החשודים הובאו כאמור אתמול להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה. המשטרה מייחסת להם עבירות של חטיפה לשם חבלה חמורה, קשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה וחבלה ממשית ואיומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר