בחצר בית הספר

כלב רועה גרמני נשך ילדה בפניה; בעליו ברח

הילדה, שננשכה בחצר בית הספר, עברה ניתוח ארוך ועדיין מאושפזת בבית החולים. "היא לא אוכלת, ישנה הרבה ומקבלת תרופות. יקח לה הרבה זמן להתאושש", מתאר אביה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילדה הפצועה, בבית החולים (צילום: מתוך ynet)

כבר ארבעה ימים מאושפזת ילדה בת תשע בבית החולים, לאחר שננשכה בראשה על ידי כלב רועה גרמני בחצר בית ספר בישוב פרדס חנה.

ביום שני אחר הצהריים, כך מתאר כעת אביה ל-ynet, הלכה הילדה לשחק עם חברים במגרש הכדורגל בחצר בית הספר במקום מגוריהם.

בשלב מסוים נכנס לחצר ילד עם כלב רועה גרמני גדול שלא היה קשור ברצועה. "אנחנו מכירים את הכלב מהשכונה ולא פעם ראיתי את הבעלים שלו מסתובב איתו כשהוא קשור", ממשיך האב ומספר. "הילדה וילדים נוספים סיפרו לנו שהכלב החל להסתובב בחצר, בתי רצתה ללטף אותו ואז הוא התנפל עליה ונשך אותה בראשה".

"הילדה החלה לדמם אך שמרה על קור רוח. אדם מבוגר שהיה במקום והבחין בה מיהר והביא אותה אלינו הביתה".

כלב רועה גרמני. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אל המקום הוזעק אמבולנס של מד"א שפינה אותה לבית החולים הלל יפה כשהיא סובלת מפציעות נשיכה בראש, במצח ובצוואר. אביה מפרט, כי "בגלל הפציעות העמוקות שלה, החליטו בהלל יפה לפנות אותה לבית החולים שיבא, מכיוון שהיא צריכה פלסטיקאי. היא עברה שם ניתוח שנמשך יותר משעתיים ועד היום היא מאושפזת בבית החולים. הילדה ישנה הרבה, לא אוכלת ומקבלת תרופות. ייקח לה הרבה זמן להתאושש".

לדבריו כשהם פנו לאחר מכן לשירות הווטרינרי המקומי, נאמר להם שהכלב אינו מוכר כמחוסן נגד כלבת, ו"בגלל זה הילדה קיבלה זריקות נגד כלבת".

ילדה חרדית פצועה, מנשיכות כלבים (צילום: דוברות המשטרה / מתוך ynet)

החלק המכעיס בסיפור קשה זה, הוא שלמשפחה ישנם שלושה עדי ראיה לאירוע התקיפה ופרטיהם אף הועברו את למשטרה, בצמוד להגשת תלונה כראוי, אלא שהכלב והבעלים שלו נעלמו מיד לאחר התקיפה.

"על הבית היה תמיד שלט אזהרה מהכלב אך הוא הוסר", אומר האב ל-ynet, "ומאז אנחנו לא מאתרים את בעל הכלב ואת הכלב. כשעברנו ליד הבית ראינו שכל התריסים מוגפים". עוד קודם, כשאם הילדה הפצועה הגיעה לבית המשפחה שהכלב בבעלותה, צעקה עליה אשתו של בעל הכלב "אין לנו בכלל כלב".

יצוין, כי המשטרה שפתחה בחקירה ופועלת מול הווטרינר העירוני לאיתור בעל הכלב, טרם הצליחה בכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר