בכל אירוע יש רק דבר אחד שמשנה את הכול

מחפשים דרך לשדרג את האירוע ולהפוך אותו ליוקרתי? עוד לא פיצחתם מה עושים עם כל הילדים שלא יפריעו? ומה עם בכלל למצוא רעיון יצירתי וחינוכי שילהיב את כל ילדי בית הספר? התשובה לכל השאלות היא אחת: אומן בלונים שמשלב את היכולת לעצב ולהפיק בלונים, וגם כרימזטי ומצחיק בשביל הילדים. יש כזה? (אירועים, שיווקי)

אומן בלונים שישדרג כל אירוע. (צילום: אברהם אנזקוט)

אתם כבר מתכננים לבר מצווה? ימי הולדת? או ערב גיבוש לכל המשפחה? חוץ מבחירת המקום, הקייטרינג, ועיצוב השולחנות - יש רק דרך אחת פשוטה לשדרג את האירוע ולהפוך אותו ליוקרתי: בלונים איכותיים, מעוצבים בכל דרך שתבחרו וברמה גבוהה במיוחד.

אברהם אזנקוט, רק בן 24 והוא אומן בלונים ידוע שמפיק אירועים מעוצבים בבלונים לכלל האירועים: מבר מצווה ובת מצווה, ועד ימי הולדת ואירועים גדולים, ובעצם כל אירוע שיש לכם.

עיצוב הבלונים מגיע מאל"ף ועת תי"ו, אתם לא צריכים לחפש לקנות בלונים ולחשוב על העיצוב, אזנקוט מגיע עם הציוד בלונים ויכין עבורכם כל צורה שבה תרצו: מכלב ועד מכונית, מאדם ועד ציפור, והמחיר כולל הכול. כל הצבעים והצורות, עיצוב השולחנות, עיצוב הלוגו, עיצוב הכניסה ועוד - הכל לפי התאמת הלקוח ובהתאם למה שירצה.

אומן בלונים | אברהם אזנקוט | אירועים | הפעלות לילדים | מופע אגדות חז"ל | 054-913-5654 | לחצו כאן

איך זה קורה? אחרי שבחרתם את האולם המתאים לכם לאירוע, נוצר קשר עם הלקוח ואומן הבלונים - אברהם אזנקוט הולך לראות את האולם ולתכנן הכול כבר כמה ימים לפני. מטבע הדברים יש צורך בניסיון ואינטואציה של אומן כדי להתאים את עיצובי הבלונים לאופי האירוע.

בלונים שקופים מאירוע במלון וולדרוף אסטוריה.
עיצוב לוגו לכנס מאמע בכיכר השבת
עיצוב שולחנות באירועים
כל הצבעים והצורות. אומן בלונים - אברהם אזנקוט

ומה עם הפעלות לילדים? מוטיב חשוב באומנות הבלונים הוא גם הפעלות לילדים. יש לכם יום הולדת ל-40 ילדים ואתם צריכים דרך להעסיק אותם בדרך מהנה ויצירתית? אומן בלונים הוא הפתרון המושלם בשבילכם. ומה עם אירוע כמו ברית מילה שמגיעים הרבה זוגות עם ילדים? גם כאן אומן בלונים יכול לרתק את הילדים עם מגוון צורות צבעוניות...רק תראו את הילדים שלכם עומדים בתור ונהנים מהחוויה...

אזנקוט משלב בתוכו שתי תכונות שהתלהבנו מהן במיוחד: גם הפקת בלונים מקצועית שכוללת תכנון מקדים, ייעוץ ללקוח והכנת סקיצה מראש, ועד ביצוע בפועל. תכונה נוספת וחשובה היא האופי הכרזימטי והמצחיק שמפעיל ילדים בהתלהבות ונותן להם חוויה ייחודית ומהנה.

הפעלות מרתקות לילדים.

מופע אגדות חז"ל: פעילות ייחודית לאומן הבלונים - אברהם אזנקוט, הינה מופע אגדות חז"ל לילדים לפי לוח השנה ובניית דמויות אקטואליות. המופע יצא לקראת פורים עם שילוב סיפור מגילת אסתר והדמויות בה בדרך חדשנית ויצירתית, ובעקבות הביקוש המופע נמשך לפי החגים והזמנים.

אם אתם עוסקים בהוראה אתם בטח יודעים ומכירים מקרוב את הקשיים למצוא חוויה לילדים שתוכל לרתק את כלל בית הספר, כן, גם 300 ילדים בבת אחת.

מופע אגדות חז"ל לפי לוח השנה. הצגה יצירתית וחינוכית.

בכל אירוע יש רק דבר אחד שמשנה את הכול, וזה פשוט אומן בלונים. ברגע שתנסו לא תבינו איך לא הכרתם את זה עד עכשיו...

אומן בלונים | אברהם אזנקוט | אירועים | הפעלות לילדים | מופע אגדות חז"ל | 054-913-5654 | לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר