הקלה משמעותית

שיפור: חידוש ויזה לארה"ב - ללא ראיון אישי

בשורה לאלפי הישראלים המעוניינים לנסוע לארצות הברית: מהיום - הפרוצדורה בדרך לשם קלה בהרבה, זאת בשל החלטה חדשה ומבורכת של השגרירות בישראל (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
התור בכניסה לשגרירות ארה"ב, בתל אביב. אילוסטרציה (צילום: מיכאל קרמר, ynet)

שגרירות ארה"ב בישראל הודיעה היום (חמישי) כי הדרך להשיג ויזת כניסה למדינה תהיה קלה יותר, מאחר ואין עוד צורך בראיון אישי מול נציג השגרירות.

עד כה, ישראלי שהיה מעוניין לחדש ויזת תייר הנמצאת בתוקף או ויזת תייר שפקעה, היה צריך להגיש בקשה לשם כך ולהמתין שיקבע תור לראיון עבורו.

מעתה, הפונים לקבלת ויזת תייר שכבר הונפקה להם ויזה משנת 2008, ושהיו אז בן 14 ומעלה, יבצעו את התהליכים לאישור המחודש באמצעות אתר האינטרנט של השגרירות, ובהמשך רק יצטרכו למסור את הדרכון לשגרירות - באמצעות הדואר או בהגעה פיזית להחתמת הדרכון.

בהודעת השגרירות מהיום נכתב: "התכנית 'ללא ראיון' מאפשרת לישראלים רבים המחדשים את אשרותיהם לעשות זאת ללא צורך בהתייצבות לראיון אישי בשגרירות".

"השגרירות מבקשת להדגיש, שמבקשי האשרות אחראים לכל הפרטים שנמסרים בטופס הבקשה לוויזה, בין אם צד שלישי מילא את הבקשה ובין אם לאו. המבקשים חייבים לוודא שסוכני הנסיעות ממלאים את הבקשות כראוי ובוחרים את סוג השירות המתאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר