בעקבות 'כיכר השבת'

חברת המועצה הטיחה בברקת: "אתה מבזה את ירושלים"

בעקבות ההקצאות לחרדים בירושלים שפורסמו לראשונה במלואן ב'כיכר השבת' ספג ראש העיר ביקורת מחברי האופוזיציה זאת למרות שהם עצמם גם הצביעו לאישור בוועדת ההקצאות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

רגע לפני הכרזת ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, על המשך דרכו הפוליטית נערכה ישיבת מועצה בירושלים. הישיבה הייתה סוערת במיוחד לאור דברים קשים שהטיחו חברי האופוזיציה בברקת רגע לפני ההכרזה הצפויה בה יודיע ככל הנראה על פרישתו מהעירייה בתום הקדנציה.

רגע סוער בישיבה נרשם לפני שהצביעו חברי המועצה בעד אישור ההקצאות. טרם הדיון התרחש עימות בין חברת המועצה עינב בר (התעוררות), לראש העיר, בעקבות הכותרת ב'כיכר השבת' על נושא ההקצאות בה נכתב: "מתנת הפרידה של ברקת לחרדים".

"האם כל אותם אנשים שכותבים את הכותרות כמו "מתנת הפרידה של ברקת לחרדים" ומוציאים את זה החוצה בגאון יודעים שזו אמורה להיות ועדה מקצועית שמסתכלת בסופו של דבר על הצרכים של תושבי העיר ירושלים?". הטיחה בר בברקת.

בר הוסיפה לתקוף: שאתה עומד מאחורי דברים כאלה זה פשוט בושה וחרפה! זה מבזה את העיר הזאת? ומבזה את התושבים, לא הכל צריך להיות דילים למי לתת ולמה כדאי וכמה. אני מקווה שמבקרת העירייה תבדוק את המניעים לחלוקת המשאבים שלך כי מהרגע שהחלטת שאתה הולך לליכוד הרבה מאוד אינטרסים נכנסו פתאם למכלול השיקולים". תקפה בר.

סגן ומ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס התפרץ לדבריה: "מה את זועמת? את חלק מהדיל הצבעתם בסיעת התעוררות בעד ההקצאות בועדה".

ראש העיר ניר ברקת הגיב בקצרה ודחה את האשמות על דילים פוליטיים: "הנחיה שלי זה לדאוג לתושבי ירושלים. וההנחיה שלי זה לדאוג לתושבי ירושלים גם בועדה הציבורית שם זה עבר בסך הכל בקונצנזוס מאוד מאוד רחב".

דרמה נוספת התרחשה בעת ההצבעה כאשר כל חברי הקואליציה בראשם אנשי 'דגל התורה' הצביעו בעד ההקצאות בתוכם הקצאות של אנשי "הפלג הירושלמי". הקצאות אותם פעלו לסנדל בכל דרך קודם הגעתם לאישור חברי המועצה. יצוין, כי חבר המועצה, יו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגר, לא השתתף בהצבעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר