למרות טענות המשטרה

כל מפגיני 'הפלג' שנעצרו בהפגנה שוחררו

כנראה אפילו בית המשפט כבר לא מאמין למשטרה: עצורי ההפגנה בכביש 4 שוחררו כולם לבתיהם כולל ארבעה עריקים. בית המשפט דחה את הבקשה להארכת מעצרם (משטרה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבוקר שאחרי ההפגנה הסוערת אמש של הפלג הירושלמי ולאחר שכביש 4 עורק תנועה מרכזי במדינת ישראל נחסם ליותר מ-3 שעות לתנועת רכבים מה שגרם לפקקי ענק באזור המרכז, משתחררים היום (שישי) כל העצורים מההפגנה כולל ארבעה עריקים.

ל'כיכר השבת' נוגע כי בשעה האחרונה התקיים דיון בבית המשפט לגבי שלושה מפגינים שהמשטרה טענה כי הם תקפו שוטרים, וביקשה את הארכת מעצרם. אך בית המשפט לא קיבל את בקשת המשטרה וגם הם שוחררו.

כזכור, טענו אמש השוטרים כי הותקפו באמצעות גז מדמיע על ידי המפגינים. בהודעת דוברות משטרת מרחב דן נאמר, כי מאות מפגינים, חרדים קיצונים, הגיעו לפתח מרחב דן, יידו אבנים לעבר השוטרים, זרקו חפצים, ריססו על השוטרים גז מדמיע והזיקו לרכבים במקום".

בוועדה להצלת עולם התורה, הגוף שיוזם את הפגנות המחאה מטעם הפלג הירושלמי מגיבים לשחרור ואומרים: "שחרור כל העצורים, ודחיית כל טענות המשטרה, מוכיחים פעם נוספת את מסע הדה לגיטימציה שנוקטת המשטרה כלפי המפגינים שלא נוקטים באלימות ובודאי שלא משליכים אבנים ולא מתיזים גז מדמיע".

לדברי עסקני הוועדה: ״הודעות המשטרה בשקר יסודם, ושחרורם המלא של כלל העצורים מדבר בעד עצמו״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר