הנהלת מאוחדת מכרה את החמץ אצל גאב"ד העדה החרדית

ברכה מיוחדת איחל הגאב"ד הרב יצחק טוביה וייס את מאוחדת על פתיחת המרפאה החדשה בתוך שכונת מאה שערים לטובת הציבור המתגורר בשכונה אשר יקל על הציבור ויחסוך מהם להתרוצץ מחוץ לשכונה לצרכי הרפואה (בריאות, שיווקי)

הנהלת מאוחדת אצל הרב וייס. (צילום: יחצ)

מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד הסמיך את מנהל מחוז ירושלים ד"ר יובל וייס למכור את החמץ של כל מרפאות מאוחדת בארץ.

הרב טוביה וייס שליט"א גאב"ד העדה החרדית קיבל את הנהלת מאוחדת מחוז ירושלים בביתו בסבר פנים ובחמימות רבה.

אל מנהל המחוז התלוו, מר עופר שם טוב ס. המנהל המחוזי, משה ברים מנהל השיווק המחוזי, יהודה לוי מנהל מרחב צפון , עקב דסקלוביץ מנהל קשרי לקוחות, יחזקאל קיפניס מנהל מרפאת שבטי ישראל.

כן השתתפו הרב שמעון שלזינגר והעסקן הרפואי אברהם חיים חשין אשר הציג בפני הגאב"ד את פעילותה של מאוחדת לטובת הציבור והמגזר החרדי בפרט בכל המישורים, הן השירותי והן המקצועי וציין במיוחד את ההתאמה של מאוחדת לציבור החרדי ואת הדלת הפתוחה שיש לכל העסקנים ויועצי הרפואה אצל הנהלת המאוחדת.

לאחר המכירה ושתיית לחיים איחל הגאב"ד הרב יצחק טוביה וייס למנהל המחוז החדש ולכל חברי ההנהלה הצלחה רבה בתפקידם ושיבח את מאוחדת על השירות המיוחד לציבור היראים לדבר ד' ע"פ כל כללי ההלכה כמו"כ ציין שהוא אישית נחשף בעיקר ע"י נאמן ביתו הרב חשין למקרים רבים שמאוחדת עוזרת לפנים משורת הדין על הצד הטוב ביותר.

ברכה מיוחדת איחל הרב וייס את מאוחדת על פתיחת המרפאה החדשה בתוך שכונת מאה שערים ברחוב שפיצר לטובת הציבור המתגורר בשכונה אשר יקל על הציבור ויחסוך מהם להתרוצץ מחוץ לשכונה לצרכי הרפואה והודה להנהלה על כך שעדכנו שהשירות יתנהל ע"פ כל הכללים הנדרשים והמתבקשים ע"י הרבנים.

מנהל המחוז ד"ר יובל וייס ציין בפני הגאב"ד שגם הוא כמו קודמו בתפקיד ימשיך בדרך המסורת של מאוחדת להיות קשוב לצרכי כל ציבור ולציבור החרדי שרוב רובו מבוטח במאוחדת, לספק את השירות בהתאמה הנדרשת וברגישות הנכונה ובוודאי במקצועיות המיוחדת ושיבח את פעילותו של הרב חשין ועסקני הרפואה בכלל לטובת כלל הציבור במסירות רבה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר