סכסוך גירושין

אישה תובעת: "צו הרחקה לבעלי; הוא אובססיבי לביבי"

מסתבר, כי פעיל ליכוד נלהב ומעריץ שרוף של ביבי לא יכול לחיות עם אישה שהיא שוטרת: בית המשפט התבקש על ידי האישה להוציא צו הרחקה לבעל שמכפיש את המשטרה (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טקס הרמת כוסית בליכוד, בשבוע שעבר (צילום: Hadas Parush/Flash90)

אישה, המשרתת כשוטרת, טענה במסגרת הליכי גירושין מבעלה, כי "האובססיה של בעלי לביבי, והרצון שלו לפגוע בי בהיותי שוטרת, הפכו את החיים בבית לבלתי נסבלים".

בשל כך, היא אף מבקשת מבית המשפט שיוציא צו הרחקה זמני נגדו, ושיורה לו להימנע בינתיים משיחות פוליטיות עם בני משפחתם.

לפי הפרסום ב'מעריב', מדובר בגבר שהוא פעיל מקומי בליכוד ואישה שהיא שוטרת בכירה. לזוג ישנם שלושה ילדים, והבעל משקיע את עיקר זמנו בפעילות פוליטית ותמיכה מוחלטת בראש הממשלה בנימין נתניהו, ולדברי אשתו היא "כבר לא יכולה לשמוע אותו אומר 'המשטרה שלך מושחתת, ואת מושחתת, וכל מה שמעניין אתכם זה הראש של ביבי'".

האישה-השוטרת פירטה בבקשתה מבית המשפט, כי בעלה מטיח בה כל העת 'ביבי צח כשלג, מה שאי אפשר להגיד עלייך ועל חברייך במשטרה, במיוחד על הקודקודים למעלה'.

"את האמירות האלה", טוענת האישה, "אני צריכה לשמוע כל יום. לא פעם אחת, אלא כמה פעמים, כשאלה נאמרות בקולי קולות תוך ניסיון להוציא אותי משלוותי".

נתניהו, בשבוע שעבר (מתוך הפייסבוק של ראש הממשלה)

את צו ההרחקה היא רוצה כבר לליל הסדר הקרוב: "אני לא רוצה שהחג הקרוב יהפוך לשדה קרב כשכל רצונו של בעלי הוא לפאר את ביבי ולפגוע בי ובמשטרה", ופנתה בענין גם לבית הדין הרבני.

הדיינים מצידם ביקשו מהבעל שיפסיק להשמיץ את רעייתו, באומרם: "הליך הגירושין ביניכם בעיצומו ובקרוב נקבל החלטה. בשלב הזה אנו ממליצים לך לעשות לעצמך טוב ולהימנע מהשמצות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר