הפסידה חניה, אבל הרוויחה 25,000 דולר בלוטו

למצוא חניה במרכזי הערים זה כמעט כמו לזכות בלוטו, במיוחד בעיר בה יש יותר רכבים מאנשים... אבל אם תשאלו את האשה המאושרת הזאת מקזנס, היא תגיד לכם שהיה ממש שווה לא למצוא חניה (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

מסתובבים ברכב ומתוסכלים מכך שאתם לא מוצאים חניה? דבר ראשון תתנחמו בזה שזאת בעיה כלל עולמית, וגם אלו שנמצאים אלפי קילומטרים מכם מסתובבים בדיוק כמוכם בחיפוש אחר מקום בו יוכלו להחנות את רכבם בשקט. אבל, ייתכן שזה גם יוביל לזכיה חלומית בסכומי כסף גדולים, כמו שקרה למרי סאן מיגל מקנזס.

האשה, תושבת העיר בה יש יותר מכוניות מאנשים וממקומות חניה, נסעה לבקר את אמה ובני משפחה נוספים, וכשהגיעה למחוז חפצה גילתה כי אין חניה פנויה. "יצאתי מהעבודה והלכתי לבקר את אמא שלי, אבל לא היו מקומות חניה פנויים, אז נסעתי לתחנת הדלק במטרה להעביר את הזמן" סיפרה מיגל, "קניתי כרטיס גירוד, וחשבתי בהתחלה שזכיתי ב-50 דולר".

"בהמשך נתתי את הכרטיס למוכר, שהסתכל עליו ואמר לי שזכיתי בסכום גבוה יותר ממה שחשבתי, לקחתי את הכרטיס איתי אל הבית של אימי כשחשבתי שזכיתי ב-1,000 דולר. כולם רצו לראות את הכרטיס, אז הראיתי להם", סיפרה מיגל.

בשלב זה, בני משפחתה הסבירו לה שהיא שוב טעתה, וכי זכתה בסכום גבוה יותר. "כשהם אמרו לי שזכיתי ב-25,000 דולר, הייתי בהלם, קשה לי להאמין שזה קרה. אני בטח אתחיל להאמין לזה ברגע שאוכל להוציא את הכסף" סיפרה בהתרגשות.

בפעם הבאה שאתם מחפשים חניה, תשננו בלב שהכל, אבל הכל, לטובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר