הרשימה מתארכת

מתמודד נוסף לראשות העיר ירושלים: פפה אללו

יו"ר מרצ לשעבר בעיריית ירושלים, פפה אללו, הודיע על התמודדות לראשות העיר ירושלים. בתוך כך, 'הבית היהודי' בחר בחגית משה, לעמוד בראש הרשימה לבחירות (אקטואליה)

פפה אללו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

"אחרי שראיתי את המועמדים הפוטנציאלים לראשות העיר, ראיתי לנכון להעמיד את מועמדותי למבחן ואמון הציבור", כך הודיע אמש (ראשון) פפה אללו, יו"ר מרצ לשעבר בעיריית ירושלים, שבבחירות הקודמות הסיר את מועמדותו לראשות העיר, כחודש לפני הבחירות.

אללו התייחס לפרישת ברקת ואמר: "קודם-כל, אני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה. אינני בא לשפוט את ברקת, וההיסטוריה תגיד את שלה. בכל זאת, ברקת תרם 10 שנים מחייו לעיר ירושלים, ועשה את זאת ללא שכר".

"נכון שהשקפתו בניגוד כמעט מוחלטת לזאת שלי, והיינו בחילוקי דעות בכמעט כל נושאי העיר. ברקת קרא לי לקואליציה עירונית ונתן לי את תיק התרבות ותיק חינוך מזרח העיר. ועל כך אני חייב לו את תודתי", הוסיף אללו.

אללו מציין כי בקדנציה הראשונה היו חברים בקואליציה של ברקת, אך "לאט, לאט התחלנו להבין שאין לנו הרבה במשותף, ובעצם אנחנו האלטרנטיבה למדיניותו בכל התחומים: מזרח העיר, תכנון ובנייה, חינוך, צעירים, תחבורה, ניקיון, שלטון החוק, ועוד. ואז הבנו שאי אפשר להמשיך בשיתוף פעולה ועזבנו את הקואליציה. לקראת הקדנציה השנייה, אני שמתי וטו למרצ על תמיכה לברקת, וחשבתי שאנחנו צריכים להעמיד מועמד לראשות העיר.

"לצערי מרצ נענתה בהתחלה, אבל בהמשך ביקשה שאוותר על הרעיון. עשיתי את זאת לא מרצון. למדתי את הלקחים, והיום אני לא מתכוון לחזור על אותה הטעות. בקדנציה השנייה - מההתחלה ועד הסוף - נשארנו באופוזיציה. בהתחלה לבד. השותפים הפוטנציאלים שלנו - התעוררות וירושלמים - הצטרפו לקואליציה, ואנחנו נשארנו בחוץ. היינו אופוזיציה לוחמת ולאט לאט גם השותפים יצאו".

אללו מציין כי עם עזיבת ברקת, "שוב אנו בלי מועמד שיכול לייצג את הרעיונות של השמאל; שמאל שמדבר על דו-קיום, נגד ההתחרדות ובעד יחסים תקינים עם החרדים. שמאל שיאבק נגד מצב העוני בעיר ובעד פיתוח שוויוני ושגשוג הכלכלה ופיתוח. שמאל שיאבק נגד הנשירה. בעד עירייה ועיר לשירות התושבים, ולא התושבים שבשירות העירייה. צריך לייעל את המנגנון העירוני ולהעמיד את התושב במרכז".

לסיום, הוא מצהיר כי"אחרי שראיתי את המועמדים הפוטנציאלים לראשות העיר, ראיתי לנכון להעמיד את מועמדותי למבחן ואמון הציבור".

בתוך כך, סניף "הבית היהודי" ירושלים בחר אמש פה אחד, בסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הכספים חגית משה, לעמוד בראש הסניף המקומי ובראש הרשימה לבחירות המוניציפאליות.

לאחר שנבחרה אמרה חגית משה לנוכחים: "יש רק בית אחד לציבור הדתי לאומי והציוני בעיר וזהו 'הבית היהודי' בראשותי. בבחירות הקרובות כולנו נתאחד תחת קורת גג אחת על מנת להביא חמישה מנדטים ולהגדיל את כוחה של הציונות הדתית במועצת העיר".

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט אמר כי "המשימה העיקרית של הדור שלנו בעת הזו היא לאחד את עם ישראל, וזו גם המשימה שלנו ב'בית היהודי', מפלגה חברתית שאכפת לה מכל אחת ואחד בעם ישראל. תמיד חלמנו להשפיע על ההנהגה, היום אנחנו עם הידיים על ההגה. דווקא בגלל זה עלינו לעסוק בחיזוק האחדות, בחיבור ואיחוי החלקים בעם. צריך להתחיל בפנים, בתוך הבית, ולכן אני קורא מכאן לחברינו באיחוד הלאומי: בואו נתאחד אחת ולתמיד. כפי שהצענו אז, אנו רוצים גם היום".

ליו"ר הסניף הנבחרת וסגנית ראש העיר, חגית משה, אמר בנט: "אני רוצה לאחל לך המון הצלחה חגית, את שליחת ציבור אמיתית ואני מאמין בהנהגה שלך. כולנו מאחורייך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר