תיק דרעי

בפעם התשיעית: אריה דרעי נחקר בלהב 433

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הגיע הבוקר לחקירה במשרדי להב 433 • מדובר בחקירתו התשיעית של השר מאז נפתחה החקירה בחשדות לשחיתות, לפני כשנה (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הגיע הבוקר (שני) לחקירה נוספת במשרדי יחידת החקירות המשטרתית 'להב 433' בלוד. מדובר בחקירתו התשיעית, מאז נחקר לראשונה לפני מעט פחות משנה.

בשבוע שעבר דווח בעיתון 'ישראל היום' כי המשטרה מנסה לגייס עד מדינה נגד השר דרעי. עוד פורסם, כי בלשי יאח"ה הגיעו לביתם של בני זוג מהישוב ספסופה, ועכבו אותם לחקירה בחשד שהיו מעורבים במכירת השטח למשפחת דרעי, עליה נבנתה הווילה שנרשמה על שמם של בת השר וחתנו.

השניים עוכבו לחקירה, כאשר החוקרים חושדים שחוזה מכירת הקרקע לא נחתם על שם הבעלים המקוריים, וחלק מהכסף - כחצי מיליון שקלים במזומן - אף לא דווח.

כזכור, בראיון ל"כיכר השבת", התייחס דרעי לחקירה המתנהלת נגדו ואמר כי הוא בטוח שהיא תסתיים בטוב: "אני משוכנע בזה, משוכנע. אני לא רוצה לפרט, קיבלתי החלטה שלא לדבר. אני מקבל את זה באהבה, אני רואה בזה מתנה של הקב"ה שנתן לי, כדי לעורר אותי ולהתקרב אליו יותר. אני מקבל את זה באהבה גמורה. אני יודע מה יש, אני יודע מה השאלות ששואלים אותי, אני יודע מה התשובות".

"ייקח עוד קצת זמן, יש לי סבלנות, זה לא ירפה את ידי. אמשיך למלא את צוואתו של מרן", הדגיש דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר