עורר חשד

בלע 5 סלולרים ו-23 סימים כדי להבריח לכלא

אסיר פלסטיני ניסה להבריח לכלא עופר חמישה מכשירים סלולריים זעירים, 23 סימים, כרטיסי זיכרון וחלקי חילוף על ידי בליעתם. הוא עורר את חשד השב"ס ונתפס על ידם (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שב"ס)

עציר ביטחוני ניסה להבריח טלפונים ניידים לכלא עופר לאחר ש... בלע אותם. השלל התגלה רק לאחר שעשה את צרכיו אז התברר שבגופו היו טלפונים ניידים, כרטיסי סים וזיכרון ואף חלקי חילוף לטלפונים סלולריים.

בשבת הובא העציר, ללא השתייכות ארגונית, על עבירת שהייה בלתי חוקית בישראל לכלא עופר. הוא עורר את חשד הסוהרים ונלקח לחקירה ביחידת "דרור" של שב"ס.

העציר הכחיש כי ניסה להבריח אמצעים אסורים לכלא. הסוהרים לא קיבלו את גרסתו ולאחר שעשה את צרכיו התברר חשדם של הסוהרים. העציר בלע לא פחות מחמישה טלפונים סלולריים זעירים מסוג סרסור, 23 כרטיסי סים, חמישה כרטיסי זיכרון ואף 11 חלקי חילוף לטלפונים.

החשד שהוא נעצר בכוונה על מנת להבריח את הטלפונים הניידים. הוא הועבר לבידוד ונפתחה נגדו חקירה פלילית.

משירות בתי הסוהר נמסר: "זו איננה פעם ראשונה שארגוני הטרור מנסים להבריח בדרכים שונות מכשירי טלפון סלולריים ואמצעים אסורים אחרים, כולל הסלקה בגופו של אזרח ויצירת מצב שבו הוא נעצר במכוון ומעביר לאסירים אמצעים אלו. עירנות ומקצועיות אנשי הסגל של שב"ס מנעה הברחה רחבת היקף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר