כל הקודם זוכה

כנפי רשב"י: להגיע למירון תוך 55 דק' בלבד

מיזם חדש ופורץ דרך מבית היוצר של יישוב אור הגנוז מוצא פתרון לכל הביקורים בציון רשב"י, קברי צדיקים בצפון ובכלל למטיילים הרבים בצפון הארץ. איך אפשר לדלג מעל כל הפקקים? כל הפרטים (תיירות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כל מי שהיה אי פעם במירון בכלל ובל"ג בעומר בפרט, מכיר את התורים הארוכים בכבישים ופקקי הענק רק כדי להגיע ציון הרשב"י.

אבל לא רק, גם נסיעות לטיול בצפון הארץ בבין הזמנים או בחול המועד הפכו להיות אתגר לא פשוט. גם אם יוצאים מוקדם על הבוקר, בסופו של דבר תמצאו את עצמכם בפקק בדרך זו או אחרת. האם כדי ליסוע לקברי צדיקים צריכים לצאת רק בלילות כדי להגיע מהר? האם לא תתכן דרך אחרת?

מיזם חדש ופורץ דרך מבית היוצר של יישוב אור הגנוז, שמכיר מקרוב - פיזית - את ציון הרשב"י, יצא למצוא את הפתרון האידאלי שפלא שאף אחד לא חשב עליו עד היום.

תכירו את השם שהולך להיות כמעט בטוח "הדבר הבא" בכל הקשור לביקורים בצפון, קברי צדיקים וציון הרשב"י - כנפי רשב"י.

ועכשיו במבצע השקה מיוחד לל"ג בעומר במחירים מיוחדים, כל הקודם זוכה. כן, מי שנרשם ראשון פשוט זוכה לשריין טיסה למירון ולרחף מעל הפקקים הארוכים...

איך טסים? בחברת "כנפי רשב"י", מספר חידושים בענייני הטיסה ובין העיקריים שבהן, שילוב של טיסות ממרכז הארץ, במטוסים למחניים ומשם במסוקים וכן אפשרות חדשה להזמין גם מושב בודד, או כמה, במסוק, ולא מסוק שלם. ועוד חידוש גדול הוא מנחת מסוקים חדש VIP אחרי המחסומים בשטח ישוב אור הגנוז עם מאהל המתנה מכובד במרחק שבע דקות נסיעה מהציון עצמו ללא כל מחסומים בדרך.

כנפי רשב"י מציעים שלושה נתיבים

נתיב קו ירוק - המראה במטוס משדה דוב תל אביב לראש פינה (35 דקות), ומשם הקפצה במסוקים למנחת רשב"י (8 דקות). משם הסעה VIP עד לציון במשך 8 דקות. סך הכול: תוך 55 דקות בערך אתם שם. מרשים!

נתיב לב נתיבות - קו מסוקים מירושלים, תל אביב או חיפה ישירות למנחת רשב"י, שזה אומר שבטיסה ישירה אתם תוך 60 דק' במנחת. משם הסעה VIP תוך 8 דק' לציון. ישנה אפשרות להזמנת מושבים בודדים, שעות ההמראה קבועות מראש, טיסות כל הלילה והיום.

נתיב רום מעלה - מסוק פרטי שיקח אתכם עד למנחת רשב"י, ומשם הסעה VIP לציון. ניתן לבחור את גודל המסוק, נקודת יציאה וחזרה, זמני היציאה ושהייה בציון.

תתכן אפשרות לטוס לצד אחד בלבד בשעות וכיוונים מסויימים בלבד המפורטים בלוח הטיסות. כל החידושים הנ"ל בלעדיים וניתנים על ידי 'כנפי רשב"י' בלבד!

מי אנחנו? כנפי רשב"י זה בעצם חברת שירותי טיסה ממכז הארץ לצפון של מטוסים ומסוקים, ותכלול בתוכה חבילה שלמה המותאמת למגזר: אירוח ונופש למהדרין המותאם לבני תורה, ארוחות כשרות למהדרין, אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה תחת פיקוח גדרי הצניעות, סבבי טיסות וסיורים נוף בגליל ועוד ועוד.

וכמובן: גולת הכותרת שמתאימה ללוח השנה במיוחד רגע לפני ל"ג בעומר - טיסות למירון ממרכז הארץ שיביא אתכם הכי קרוב שיש לציון הרשב"י במירון תוך 55 דק' בלבד. כן, פחות משעה ואתם שם: תל אביב או ירושלים.

מבצע ל"ג בעומר תשע"ח בכנפי רשב"י | מהרו להירשם כל הקודם זוכה | לפרטים נוספים והזמנות | בטלפון: 04-858-3862 | 052-765-5139 | או לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר