מותג האיפור והטיפוח היוקרתי בובי בראון משיק מייק-אפ חדש

סיבה טובה לחייך: מותג בובי בראון משיק את Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF15, מייק-אפ במרקם שאוהב את עורך ומחליק עליו באופן בלתי מורגש עד ליצירת כיסוי רב ממדי, קליל שאינו מבריק ומאפשר לעור לנשום (יופי, שיווקי)

בובי בראון. (צילום: יחצ)

בעוד שרבים מתכשירי המייקאפ העמידים לכיסוי מלא מרגישים כמו מסכה על הפנים ואף נראים גבישיים ושטוחים בשימוש ממושך ,Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF 15 משלב כיסוי מושלם ומלא עם תחושה נוחה של עור שני וגימור שנראה רענן כאילו זה עתה נמשח על העור, גם אחרי שעות רבות.

פיגמנטים בעלי גוון אמיתי מתמזגים בעור ללא דופי ומעניקים לו כיסוי מלא אך טבעי שנשאר חלק, נקי מסדקים ובצבע אמיתי לאורך כל היום. המייקאפ מגיע במבחר של 30 גוונים שנבחרו בקפידה על-ידי אמני האיפור של בובי בראון.

המייק-אפ הנוזלי בעל מרקם משי עדין ביותר, שיוצר בתהליך מהילה קר ומהיר, מכיל שילוב רב עוצמה של מרכיבים לשיפור העמידות בשימוש, חומרים פעילים לבקרת שמנוניות ופיגמנטים בגוון עור אמיתי. חשוב מכל, הוא מכיל מרכיבים שמטפחים את עורך באהבה ומעניקים לו לחות.

זהו מייק-אפ שמאפשר לך לחייך – במשך כל היום ובכל התנאים.

כיצד הוא פועל:

תהליך מהילה קר ומהיר ביותר מוהל את מרכיבי בקרת השמנוניות והמרכיבים המאריכים את העמידות בשימוש עם פיגמנטים עד ליצירת פורמולה נושמת שצפה ללא דופי על פני העור ונותרת רעננה, אחידה וחלקה.

פיגמנטים מעובדים המרחפים בבסיס ג'ל נוזלי מתמזגים בעור באופן בלתי מורגש כשהם מאחידים ומלטשים את העור באופן בלתי נראה עם פיגמנטים רב-ממדיים המעניקים כיסוי מאט שאינו נראה שטוח.

קנה סוכר ופודרות מינרליות טבעיות מווסתות את השמנוניות והברק, בעוד שוויטמינים E, C וחמאת שיאה מרווים את העור בלחות בריאה.

זוהי פורמולה עתירת ביצועים שעמידותה נבדקה בזיעה, מים ולחות.

זמין ב-30 גוונים:Alabaster, Porcelain, Ivory, Warm Ivory, Cool Ivory, Sand, Cool Sand, Warm Sand, Beige, Warm Beige, Natural, Natural Tan, Warm Natural, Golden Natural, Honey, Cool Honey, Warm Honey, Golden Honey, Golden, Cool Golden, Warm Almond, Golden Almond, Almond, Cool Almond, Warm Walnut, Walnut,Cool Walnut, Chestnut, Espresso, Cool Espresso .

מחיר:245 ש"ח ל-30 מ"ל.

להשיג בחנויות בובי בראון – קניון TLV פאשן מול ת"א, קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת. קניון עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד. קניון הזהב ראשון לציון, קניון שבעת הכוכבים, הרצליה, עופר קניון רחובות וחנות הפופ-אפ בקניון עזריאלי תל אביב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית