פיצוץ בבני ברק

בגלל מינוי של חסיד גור לחברה הכלכלית: מתיחות בין זייברט וסגנו

מינויו של יהודה מורגנשטרן, נציג גור, לבכיר בחברה הכלכלית של בני ברק, הצליח לקומם גורמים ב"דגל התורה" שעד היום הסתדרו עם ראש העיר. "פגיעה ממשית באמון" (חרדים,בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רובינשטיין וזייברט, ארכיון (צילום: שוקי לרר)

סוף לידידות? בימים האחרונים שורר מתח רב בין ראש עיריית ב"ב חנוך זייברט למ״מ הרב אברהם רובינשטיין, זאת על רקע מינויים בחברה הכלכלית.

מתברר, כי למרות הידידות רבת השנים בין ראש העיר נציג אגודת ישראל לממלא מקומו מדגל התורה, שורר כעס עצום בקרב בתי גדולי ישראל כמו גם בקרב גורמים בכירים בדגל התורה המקומית על זייברט, זאת לאור מינוי שנעשה ללא תיאום מראש.

כידוע בין זייברט ורובנשטיין שוררת במשך שנים רבות שותפות של ממש בניהול העיר, זאת לעומת היחסים העכורים שהיו לזייברט מול סגנו מנחם שפירא אף הוא מדגל התורה.

השניים פעלו בשיתוף פעולה מלא בכל הנושאים העירוניים ואף הובילו יחד את מהלכי ההקצאות של שטחי הציבור כמו גם שרשרת המינויים בעירייה.

הרב רובינשטיין אצל מרן הרב קנייבסקי (באדיבות המצלם)

אלא שלטענת דגל התורה, בנושא של החברה הכלכלית עשה ראש העיר מחטף של ממש מעל לראשם, כשבניגוד לכל הסיכומים המוקדמים בחר למנות באופן חד צדדי את יהודה מורגנשטרן, נציג חסידות גור, לתפקיד הבכיר.

לדבריהם, "זייברט עשה דיל עם ש"ס, ויחד הם אישרו את המינוי השנוי במחלוקת - זאת למרות שהמועמד מנגד היה גם הוא בן עדות המזרח".

"לא ייתכן שאנחנו נצעד איתו יחד, נשכב על הגדר בשבילו ונחטוף את כל הסכינים וברגע האמת הוא יפעל לבדו ללא כל תיאום" אומרים גורמים בכירים בדגל התורה על זייברט. "אנחנו פעלנו בשבילו כל העת וכעת הוא פגע באמון ממש", אומרים הגורמים.

היום התקיים סיור של ראשי החינוך העצמאי בעיר, ונוכחים דיווחו ל"כיכר השבת" כי המתח בין ראש העיר לממלא מקומו היה ניכר. לדברי הגורמים, "כמובן שהתקווה הינה שהכל יחזור למסלול במהרה וששיתוף הפעולה יימשך אולם ראש העיר צריך להבין שטעה בדרך הפעולה ובשיטת העבודה. כך לא נוהגים כלפי ידידים ושותפים נאמנים".

גורמים בעירייה מציינים כי השניים פעלו בשיתוף פעולה מלא בכל הנושאים העירוניים ואף הובילו יחד את מהלכי ההקצאות של שטחי הציבור כמו גם שרשרת המינויים בעירייה. "רובינשטיין הביא להישגים רבים לדגל התורה בסדרת המהלכים הללו זאת למרות ויתורים שונים למען השלום אבל תמיד הכל נעשה בהידברות ובערוץ ישיר ופתוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר