הסיבה לא ברורה

מחלק הכספים לעריקי "הפלג" עוכב בנתב"ג ושוחרר בערבות

שמואל גולדשמידט, עסקן מוכר בפלג הירושלמי ומי שניהל את חלוקת הכספים לעריקים החרדים, עוכב היום בנתב"ג ושוחרר בערבות. גורמים בפלג: "סיבת המעצר אינה ברורה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שמואל גולדשמידט, עסקן מוכר בפלג הירושלמי, נעצר בשעות הערב (רביעי) בנתב"ג מסיבה שאינה ברורה. הוא שוחרר בערבות של 2,000 ש"ח.

לדברי קרובי משפחתו, גולדשמידט הגיע לשדה התעופה למטרה שאינה ברורה. "רק לפני מספר ימים הוא שב מלונדון ולא היה אמור כלל לצאת לחו"ל".

ל"כיכר השבת" נודע כי גולדשמידט נחשד בביקורת הגבולות כמי שמנסה להבריח מישראל באמצעות דרכון מזוייף צעיר מ"הפלג", זאת בעקבות שהינו עריק מצה"ל. עם זאת, קרובי משפחתו מציינים כי לא הבהירו להם עדיין את סיבת המעצר, אולם הם "שמחים שכעת הוא שוחרר בערבות"

בפלג הירושלמי העריכו מוקדם יותר כי הרקע לכך הוא אירוע חלוקת כספים למאות אברכים עריקים שאינם מתייצבים בלשכות הגיוס ובעקבות כך אינם ממומנים על ידי משרד הדתות. הארוע היה תחת ניהולו של גולדשמידט.

הפגנה של 'הפלג' נגד הגיוס בבני ברק. בשבוע שעבר (באדיבות המצלם)

גורמים בפלג הירושלמי אמרו ל"כיכר השבת" כי למרות שגולדשמידט ניהל את האירוע, הכספים הועברו באופן רשמי על ידי ארגונים המזוהים עם חסידות סאטמר בארה"ב. "מעצרו תמוה אם זו אכן הסיבה" טענו.

יצויין, כי לפני מספר חודשים התקיים ארוע נוסף של חלוקת כספים בבני ברק, אז נתרמו סכומי כסף לעשרות בחורים שנעצרו בהפגנות והועברו לכלא הצבאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר