רכבי פאר וריקודים

"לא בושה, גאווה": עריקי 'הפלג' יקיימו מצעד ברחובות ירושלים

'הפלג הירושלמי' יוזם מצעד הזדהות עם 63 עריקים ברחובות ירושלים במהלך חול המועד. צעיר מ'הפלג': "היום כולם יודעים שלהיות עצור על אי התייצבות זו גאווה. לא בושה" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנה של הפלג הירושלמי. ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בפלג הירושלמי לא שוקטים על השמרים. עסקני הפלג העוסקים בנושא שחרור העריקים, יוזמים בימים האחרונים מפגן תמיכה לתלמידי הישיבות שהיו עצורים מחמת שלא התייצבו בלשכות הגיוס שיתקיים ככל הנראה במהלך חול המועד פסח.

ב"וועדה להצלת עולם התורה" הודיעו על מצעד תמיכה, תחת הכותרת "פדויים לציון ברינה". בהודעה נכתב כי "המשתתיפם יקדמו את פניהם של 63 בחורי הישיבות העריקים שישבו בכלא בחורף האחרון".

בנוסף, יקיים 'הפלג' מפגן "הזדהות והערצה" לבחורים מאיר בורדיאנסקי (שצפוי להשתחרר לפני החג) ואהרון ביאלה (שאמור להישאר בכלא במהלך החג).

האירוע מתוכנן ליום שלישי הבא בשעות הערב, וצפוי להתקיים ברחוב ירמיהו בי-ם, בסמוך לצומת מנחת יצחק. "האסירים ילוו ברכבי פאר וחלקם יסיימו מסכתות ולאחר מכן ייערכו ריקודים ברחובה של עיר" נאמר בהודעה.

תלמיד ישיבה המזוהה עם הפלג הירושלמי אמר ל"כיכר השבת": "היום כולם יודעים שלהיות עצור על אי התייצבות זו גאווה. לא בושה. ניתן למוסרי הנפש את הכבוד הראוי להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר