האב נפרד בבכי

נתיבות: מאות ליוו למנוחות את הילד שנשכח ברכב ונפטר

מאות השתתפו הלילה בהלוויתו של הילד גלעד בונה ז"ל, בן ה-4, שנשכח ברכב ונפטר • אביו יצחק נפרד ממנו בבכי ואמר: "מאז שהיית ילד גרמת לנו רק לאושר ושמחה" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרכב המשפחתי בזירה בנתיבות (צילום: הרצל יוסף, ynet)

מאות השתתפו הלילה (חמישי) בהלוויתו של הילד גלעד בונה ז"ל, בן ה-4, שנשכח אמש ברכב ולאחר כשעתיים נמצא כשהוא מחוסר הכרה וכעבור זמן קצר הוא נפטר.

אביו, יצחק, ספד לו בבכי במהלך מסע ההלוויה בבית העלמין בנתיבות ואמר: "מאז שהיית ילד גרמת לנו רק לאושר ושמחה. נמשיך לשמוח כמה שאנחנו יכולים בעקבות השמחה שהנחלת לנו, והיא תמשיך לשרור אצלנו בבית".

במשטרה הולכת ומתחזקת ההערכה כי אחיו שטפו יחד איתו את הרכב לקראת חג הפסח, כשסיימו שכחו שאחיהם נמצא ברכב ונעלו אותו. שעתיים לאחר מכן הוא נמצא, כוחות גדולים של אנשי הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, כשהאב צופה מן הצד ומתפלל בבכי, אך לבסוף - בצער רב - נאלצו לקבוע את מותו.

אוריאל דהאן, חובש מד"א, סיפר אמש: "בתוך הבית ראינו את הילד מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא היה חם למגע וסבל מסימני מכת חום. סיפרו לנו שהוא שהה ברכב סגור, ככל הנראה זמן ממושך. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות".

ד"ר אור קפלן, רופא בכיר במרכז לרפואה דחופה ילדים בבית החולים סורוקה: "בימים אלו שהופכים חמים הטמפרטורה ברכב גבוהה מאוד. מצב זה יכול לגרום למכת חום ולהתייבשות תוך פרק זמן קצר. ילדים יותר פגיעים ממבוגרים ותוך זמן קצר עשוי להיגרם נזק בלתי הפיך. הכי חשוב זה מניעה והשגחה שלא יקרה מקרה של שכחת ילד ברכב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר