"רצח בכוונה תחילה"

כתב אישום נגד רוצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד המחבל הרוצח עבד אלחכים עאצי, בגין רצח בכוונה תחילה של הרב איתמר בן גל הי"ד בצומת אריאל באמצעות שני סכינים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרב איתמר בן גל הי"ד. בווידאו: התיעוד מהזירה (צילום: באדיבות המשפחה, מצלמות אבטחה)

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית משפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד עבד אלחכים עאצי, בגין רצח בכוונה תחילה של הרב איתמר בן גל הי"ד, בנסיבות של מעשה טרור.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש בידי עוה"ד עודד קלר ושגיא שגב, ביום 5.2.18 הנאשם החליט לבצע מעשה טרור ממניע לאומני-אידיאולוגי, ולגרום למותם של יהודים, באשר הם יהודים, וזאת על רקע ויכוח שהתרחש בינו לבין חיילי צה"ל בצומת אריאל.

לשם כך, עוד באותו היום רכש בחנות בשכם שתי סכינים באורך של כ- 27 ס"מ, ונסע לצומת אריאל, שם הבחין ברב איתמר בן גל הי"ד עומד במקום. הנאשם, אשר זיהה את המנוח כיהודי בשל בגדיו והכיפה שחבש לראשו, התקרב למנוח, שלף את אחת הסכינים, דקר את המנוח בעוצמה רבה בחזהו ובבטנו. גם לאחר שהמנוח ניסה לנוס מהמקום, הנאשם רדף אחריו במטרה להמשיך ולדקור אותו, והדבר נמנע רק בזכות עובר אורח שהבחין במתרחש ופגע בנאשם ברכבו.

מעצרו של המחבל

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למנוח פצעי דקירה קטלניים והוא נפטר מפצעיו מיד בסמוך לאחר מכן. הנאשם, שנמלט מזירת הרצח לשטחי הרשות הפלסטינאית, נלכד ביום 18.3.18 וזאת לאחר מאמץ רב של כוחות הביטחון.

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר