חילופי האשמות

חמץ בפסח? התמונה שהציתה סערה בפתח תקווה

תמונה של ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן עם כוס יין לצד אנשים ששתו חמץ, עוררה סערה. ברוורמן מאשים את איש האופוזיציה רמי גרינברג שמנגד דוחה את הטענות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ברוורמן עם כוס היין (מתוך דף הפייסבוק ברוורמן מטה הבחירות)

סערה בפתח תקווה: חילופי האשמות בין ראש העיר איציק ברוורמן לאיש האופוזיציה רמי גרינברג בעקבות תמונה בה נראה ראש העיר מבלה בפאב מקומי, מרים כוס 'לחיים' כשעל השולחן מונחים בקבוקי בירה - שהם לכאורה חמץ גמור.

התמונות מבילוי ראש העיר ברוורמן פורסמו בדף הפייסבוק "מטה הבחירות של אציק ברוורמן" לצד הכיתוב: "מבלים יחד עם התושבים", אלא שמהר מאוד הופצו התמונות לצד האשמות כי ראש העיר מזלזל ברגשות התושבים שומרי המסורת ואוכל חמץ בפומבי.

אלא שמתברר כי ראש העיר ברוורמן הקפיד לשתות רק יין והתמונה צולמה כאשר אנשים אחרים, שלכאורה שתו חמץ, ביקשו להצטלם אתו.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר ראש העיר איציק ברוורמן: "זה מרתיח אותי! מי שהוציא את הידיעה אלו אנשיו של רמי גרינברג (המתמודד לראשות העיר) הבירות שהיו על השולחן אלו של אנשים שהיו במקום לא קשורים אליי".

"אנו והאנשים שלצידי הקפדנו לשתות רק יין כשר. אני לא שומר מוסר של אחרים", הוסיף ברוורמן.

בדבריו, האשים ברוורמן את יריבו: "רמי גרינברג ואנשיו היו אתנו במקביל בסיור במקום, את רמי לא מכירים. אף אחד לא מתייחס אליו, אבל איתי ביקשו להצטלם. אני התעקשתי שיהיו בקבוקי יין כשרים. זה סיור לקראת בחירות במקביל לסיור אותו קיימו רמי גרינברג ואנשיו באותו מקום".

בתגובה לדברי ראש העיר, אומר גרינברג ל'כיכר השבת' כי "לא הפצתי את התמונה. לא נכנסתי לתוך פאבים, עשינו סיור מסביב. ברוורמן נכנס בכל הפאבים הלא כשרים. הוא העלה סרטון 'לחיים עם בירה לחיי הקדנציה הבאה. איזה צ'ייסרים יש כשרים? כאדם פרטי תעשה מה שאתה רוצה, אתה ראש עיר שהולך לבתי כנסת ומתחנף לרבנים ומשחק אותה צדיק הדור, זו צביעות, תהיה מי שאתה".

על האשמות כי הוא עצמו נכנס לפאב הגיב גרינברג: "אני לא שקרן! בניגוד אליו לא נכנסתי לשום פאב. לא מכובד לעשות פוליטיקה בתוך פאבים, מרים לחיים חמץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר