מקורבי נתניהו?

ארבעה נעצרו בחשד שעקבו אחר חוקר להב

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך עורר סערה כאשר רמז כי בוצעו מעקבים אחרי חוקרי להב 433, הערב מתברר כי כבר לפני שלושה חודשים נעצרו ארבע חשודים בחשד שעקבו אחר חוקר בכיר בלהב 433 (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בניין להב 433 (צילום: יוסי זיליגר, פלאש 90)

לפני מספר חודשים עורר המפכ"ל רב ניצב רוני אלשיך סערה כשטען בריאיון ל"עובדה" כי חוקריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו היו נתונים למעקב. דבריו עוררו סערה פוליטית, והערב (ראשון) מתברר כי ארבעה חוקרים פרטיים נעצרו כבר לפני שלושה חודשים.

על פי הדיווח של גיא פלג ב'חברת החדשות', לפחות ארבעה חוקרים פרטיים, ייתכן שאפילו יותר, נחקרו באזהרה כבר לפני שלושה חודשים וחלקם הועבר לביהמ"ש שם הוארך מעצרם. במשטרה לא מפרטים מה נעשה מאז עם חומרי החקירה, אך ככל הנראה החקירה העלתה שמאחורי אותם חוקרים עמד משרד חקירות מוכר מאוד.

כזכור, בראיון ל'עובדה' התבטא אלשיך כי: "יש לחצים על גורמים שעוסקים בחקירה, שמסתובבים אנשים שמרחרחים סביב משפחותיהם ושכניהם כדי לאסוף אינפורמציה על החוקרים". לדבריו, "יש לפעמים סיטואציות שבהן לא נוח לנו לפתוח חקירה שתזהם חקירה אחרת.

"אמרתי שאסור שיופעלו לחצים על חוקרים דרך המשפחות שלהם. זו הסיבה שיצאתי ציבורית נגד התופעה. לא עסקתי במי שלח אותם, אבל זה נפסק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר