חשיפת 'כיכר השבת'

הערב: מעמד הקבלת פני מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי • כל הפרטים

הערב ייערך בירושלים המעמד ההיסטורי להקבלת פני מרן הגר"ח קנייבסקי - כפי שנחשף ב"כיכר השבת" • הרחובות ייחסמו לתנועה והתחבורה תתוגבר • כל הפרטים (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

כמידי חול המועד צפוי בשעות אחר הצהריים (שני) מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לעלות לירושלים כשהיעד המרכזי הינו לקיים את מנהג העלייה לרגל אל מקום המקדש ולהתפלל על עם ישראל ברחבת הכותל המערבי.

מרן שר התורה גם צפוי לבקר אצל מקורביו, המתגוררים בירושלים, כמדי שנה.

ההכרזה ברחובות ירושלים על המעמד הערב

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הערב יתווסף למסע גם השתתפותו של מרן שר התורה במעמד היסטורי של הקבלת פני רבו ברגל המתקיים לראשונה על ידי איגוד בני הישיבות והתאגדות הקהילות בירושלים.

המעמד שתוכנן מלכתחילה להיערך במתכונת מצומצמת יחסית הפך עד מהרה לאירוע המדובר בציבור הליטאי בירושלים ועל כן ההיערכות הינה בהתאם.

לדברי המארגנים, הבמה המרכזית תמוקם בצומת רמות פולין עליה יישבו מרן הגר"ח קנייבסקי לצד חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה וגדולי ראשי הישיבות בירושלים.

בשעה 17:30 תחל שמחת חג בליווי מקהלת 'מלכות' ותזמורת, בשעה 17:50 ייכנסו רבני הקהילות ולאחר מכן בשעה 18:00 ייכנסו גדולי ישראל, בהם הגאונים רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון, רבי ברוך מרדכי אזרחי ראש ישיבת עטרת ישראל והמשגיח הגאון הצדיק רבי דן סגל.

רגע השיא צפוי בשעה 18:10 אז צפוי להגיע מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ברכב המיוחד שהובא אמש לחצר ביתו, וכפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', ישמש מעתה את מנהיג הדור במסעותיו כשהדגש ניתן על הנוחות בכדי ששר התורה יוכל להמשיך בסדרי לימודיו גם בעת שמטלטל בדרכים.

ההוראות למעמד

לדברי המארגנים, רחוב הרואה יהיה חסום לתנועה לשני הכיוונים החל מהשעה 16:00 אחר הצהריים ועד לסיום האירוע. הקהל הרב יתרכז בצומת רמות פולין והנשים תתרכזנה בחניה של רמות פולין 51.

ל"כיכר השבת" נודע כי עסקני דגל התורה פעלו לתגבר את התחבורה הציבורית לשכונה על מנת להקל על קהל האלפים הצפויים להשתתף במעמד ההיסטורי.

בנוסף יוזמים עסקנים בכל עיר ועיר הסעות מאורגנות וכך ישנן התארגנויות בערים ביתר עילית, בית שמש, מודיעין עילית, רחובות ועוד על מנת לאפשר לקהל להשתתף במעמד.

מרן שר התורה צפוי לצאת מביתו ברחוב רשב"ם בליווי שיירה משטרתית ואבטחה על מנת לאפשר את הנסיעה במהירות ובנוחות כיאה לכבוד התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר