סערה תקשורתית

שדרן גל"צ התבייש להיות ישראלי ויפוטר

שדרן גלי צה"ל, קובי מידן, צפוי להיות מפוטר מהתחנה לאחר שאמר כי הוא מתבייש להית ישראלי בעקבות הריגתם של 16 פלסטינים ב'צעדת השיבה'. ומי נגד פיטוריו? סמוטריץ' (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

בזמן שכל בכירי המפלגות הימניות ובראשם שר הביטחון אביגדור ליברמן יצאו נגד השדרן קובי מידן, מי שדווקא נעמד לימינו הוא ח"כ בצלאל סמוטריץ המבקש למנוע את פיטורו מתחנת גלי צה"ל.

הסערה החלה כאשר מידן התייחס למותם של שישה עשר המפגינים, רובם מחבלים, במהלך 'צעדת השיבה' בגבול רצועת עזה, וכתב בפייסבוק: "היום אני מתבייש להיות ישראלי".

בעקבות דבריו, החלו בכירים בימין לגנותו ולבקש את פיטוריו מהתחנה הצבאית. השר ליברמן אמר בראיון ל - 103FM: "אני מתבייש שיש לנו שדרן מהסוג הזה בתחנה הצבאית. אני מקווה שמפקד התחנה יעשה בירור ויעשה מה שמוטל עליו. זו בושה שזה שדרן בתחנה הצבאית, אבל גם זה חלק מהמציאות שלנו. אם הוא מתבייש, אז כדאי שיסיק את המסקנות לבד ויעזוב את התחנה".

אמש (ראשון) דווח בחברת החדשות כי מידן נקרא לשיחת בירור וכי בגלי צה"ל צפויים להפסיק את שידוריו בתחנה.

אך מי שיצא להגנתו היה דווקא ח"כ בצלאל סמוטריץ' שאמר: "הדברים שקובי מידן כתב דוחים אבל בדמוקרטיה מותר לומר ולכתוב גם דברים דוחים בלי לאבד את מקום העבודה. מימין ומשמאל. זו המשמעות הפשוטה של חופש ביטוי שהוא נשמת אפה של הדמוקרטיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר