אסון בחופשה

פעוט חרדי טבע למוות בג'קוזי בבית מלון באשדוד

פעוט חרדי כבן 4 שבועות טבע בצהריים בג'קוזי בחדר בבית מלון באשדוד ואיבד את הכרתו. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים 'אסותא' אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ז בניסן תשע"ח | 02.04.18
המלון שבו טבע התינוק (צילום: גדי קבלו, ynet)

פעוט חרדי כבן 4 שבועות טבע בצהריים (שני) בג'קוזי בחדר בבית מלון באשדוד ואיבד את הכרתו. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים וכעבור זמן קצר נפטר מפצעיו.

מחקירה ראשונית עולה כי אביו של הפעוט ישן, כאשר האם נכנסה עם בנה לג'קוזי כדי לקלח אותו אך שם הוא החליק לה מהידיים ואיבד את הכרתו.

חובשי 'איחוד הצלה' ומד"א מצאו את הפעוט כשהוא ללא דופק וללא נשימה וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות. אביו של הפעוט החל בפעולות החייאה עוד בטרם הגיעו כוחות ההצלה כשהוא מקבל הדרכה טלפונית.

הפעוט פונה כאמור לבית החולים אסותא תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אבי עמר חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי למקום האבא היה בהחייאה תוך הדרכה טלפונית ממוקד איחוד הצלה. המשכתי בפעולות ההחייאה עד להגעת חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו את הפעוט תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים.

"ע"פ הדיווח הפעוט איבד את ההכרה תוך כדי מקלחת באמבטיה בחדרם במלון בו הם שוהים לרגל חג הפסח. צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הוזעקו למקום עקב אופי האירוע".

ממד"א נמסר כי "בשעה 12:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פעוט שטבע במלון באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפעוט כבן חודש במצב אנוש. לטענת המלון, הילד טבע בג'קוזי בחדר ההורים".

פאראמדיק מד"א רכוב על אופנוע נאור סבג סיפר: "כשנכנסו לחדר ראינו את הפעוט מחוסר הכרה כשמבוצעת בו החייאה בהדרכה טלפונית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר