וואטסאפ משפרת את האפליקציה לאייפון

תוכנת המסרים הפופולרית משתפרת בגרסה החדשה לאייפון והיא תאפשר למשתמשים להאזין לקבצי הקול דוגמת ההקלטות גם כאשר התוכנה אינה במסך הקדמי (אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ, פועלת כל הזמן כדי לשפר את חווית המשתמש שתגרום למשתמשים הרבים ברחבי העולם להמשיך לתת בה את אמונם, וכעת בגרסה החדשה שיצאה למכשירי האייפון, גרסה 2.18.40, מציגה וואטסאפ שני שינויים עיקריים, האחד יקל על שמיעת קבצי הקול והשני קשור לתחום הצגת המידע.

שלחו אליכם הודעה קולית לוואטסאפ? עד היום כשהופעל קובץ קול הוא התנגן רק בזמן שהייתם בתוך האפליקציה והשארתם אותה בחזית המכשיר, אך כעת, תתייחס האפליקציה אל כל קבצי הקול שנשלחים אלינו כקבצי קול רגילים, מה שאומר שגם כאשר נעזוב את האפליקציה ונחזור למסך הבית או אפילו אם נכבה את המסך, ימשיך הקובץ להתנגן עד שנעצור אותו מתוך נגן האפליקציה.

השינוי השני מתחום הצגת המידע יאפשר לראות מתוך מסך הווידג'ט עדכונים ושינויים בסטטוסים של חברים וגם הודעות שהתקבלו וטרם צפינו בהן. הגרסה החדשה זמינה להורדה דרך חנות האפליקציות של אפל, ובמידה והחלטתם להתעדכן תרוויחו גם תיקוני באגים קלים ושיפורים ליציבות האפליקציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר