חשודה בפלילים

הוארך מעצרה של אם הפעוט שטבע למוות

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרה אמו של התינוק שטבע אתמול למוות בבית המלון באשדוד; הסיבה לכך אסורה בפרסום. גם מעצר האב הוארך, בחשד ששיבש את החקירה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בית המשפט באשקלון, בעת הארכת מעצר ההורים (צילומים: רועי עידן, ynet)

בית המשפט נעתר אחר הצהריים (שלישי) לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרם של הורי הפעוט בן החודש שטבע למוות בבית המלון באשדוד. מעצר האב הוארך בשישה ימים, משום שלדברי המדינה הוא חשוד בשיבוש חקירה, ומעצר האם הוארך בחמישה ימים, עד ליום ראשון הקרוב, בחשד לפלילים.

על יתר פרטי החקירה, והרקע למעצרה של האם, טרם ניתן לדווח, מאחר והם כלולים בצו איסור הפרסום שהנפיק בית המשפט לבקשת המשטרה, על כל פרט מפרטי החקירה. הצו הוצא, ואף הוארך בידי השופט, מחשש "לפגיעה בחשודים ובבנם בן השבע", כדבריו.

כזכור, מאותה הסיבה - החשדות לפלילים הכרוכים בגרימת אסון קשה זה - אף החליט בית בית המשפט להיעתר לבקשת המשטרה לבצע ניתוח בגופת הפעוט, מה שהוציא מאות מפגינים לרחובות ירושלים ואשקלון, מקום משכנו של בית המשפט שדן בפרשה.

אחד מהמוחים, חבר "הוועד להצלת כבוד האדם" של העדה החרדית, הופיע באולם בית המשפט וטען, כי "סיבת המוות היא ברורה - שתיית מים. אין שום סיבה לנתיחה. כולם מודים שהחניקה זה מהמים שבלע התינוק. אין שום סיבה לנתיחה, וגם לא תעזור נתיחה. בנתיחה לא תוכל לדעת יותר ממה שאתה יודע כעת".

האסון אירע, כזכור, כאשר המשפחה החרדית נפשה בבית המלון 'מיאמי' באשדוד בחג הפסח, לשם הוזעקו אתמול כונני הצלה, שמצאו את התינוק במצב אנוש, כשאביו מבצע בו החייאה. הם פינו את התינוק, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים אסותא בעיר, שם נקבע מותו.

האם סיפרה, בעדות ראשונית שנגבתה בזירת האירוע, כי היא נכנסה עם התינוק הקטן לג'קוזי, ובשלב מסוים הוא החליק מידיה, בלע מים, ונחנק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר